|
|
امروز: چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
فرهادی افزود: درنظر است طی اصلاحاتی که صورت گرفته، اعطای تسهیلات توسط صندوق نوآوری و شکوفایی آسان‌تر و سریع‌تر و زمان بازپرداخت آن طولانی‌تر و همچنین سقف بازپرداخت‌ها کمتر باشد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه ساماندهی مراکز آموزش عالی توسط وزارت علوم با هدف کیفی‌سازی و ایجاد اصلاحاتی در ارائه تسهیلات توسط صندوق نوآوری و شکوفایی با تصویب دولت خبر داد.

دکتر محمد فرهادی در خصوص انتقاداتی مبنی بر رشد بی‌رویه آموزش عالی بدون توجه به شاخص‌های کیفی، گفت:‌ در این زمینه برنامه ساماندهی، هماهنگی، ادغام و کیفی سازی مراکز آموزش عالی در دستور کار وزارت علوم قرار گرفته است.

وی همچنین از ایجاد اصلاحاتی در ارائه تسهیلات توسط صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت:‌ این موضوع در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی افزود: درنظر است طی اصلاحاتی که صورت گرفته، اعطای تسهیلات توسط صندوق نوآوری و شکوفایی آسان‌تر و سریع‌تر و زمان بازپرداخت آن طولانی‌تر و همچنین سقف بازپرداخت‌ها کمتر باشد.

وزیر علوم با بیان این که عمده درخواست‌ها از صندوق نوآوری و شکوفایی مربوط به طرح‌های تولیدی کوچک است، تصریح کرد: طی این مدت، طرح‌های بزرگ و میلیاردی به این صندوق نیامده است و حجم تولیدی اکثر طرح‌ها کوچک بوده است.

فرهادی ابراز امیدواری کرد که طرح‌های بزرگ و تولیدی عظیم‌ برای اثرگذاری بیشتر در کشور به صندوق مراجعه کنند و تسهیلات جدید صندوق نوآوری و شکوفایی بزودی اطلاع رسانی شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین