|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۹
کد خبر: ۳۷۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز یکشنبه در واکنش به عملیات مقاومت فلسطین در فلسطین اشغالی و تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار تحقق راهکار دو دولتی شد.

رئیس‌جمهور ترکیه در پی تشدید تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی در غزه به دنبال عملیات مقاومت فلسطین موسوم به «طوفان الاقصی»، اعلام کرد که «صلح در منطقه فقط از رهگذر راهکار دو دولتی محقق می‌شود».

به گزارش ایسنا، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز یکشنبه در واکنش به عملیات مقاومت فلسطین در فلسطین اشغالی و تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار تحقق راهکار دو دولتی شد.

وی با بیان اینکه «حل و فصل موضوع فلسطین باید به شکل عادلانه صورت بگیرد»، تأکید کرد که «صلح در منطقه زمانی محقق می‌شود که راهکار دو دولتی اجرا شود».

اردوغان تصریح کرد: «موضوع فلسطین ریشه اصلی مشکلات منطقه ماست، تا زمانی که این موضوع به طور عادلانه حل نشود، آرزوی صلح در منطقه ما همچنان ادامه خواهد داشت».

اردوغان افزود: «ترکیه آماده است تمام تلاش خود را برای توقف هر چه سریعتر درگیری‌ها و کاهش تنش که با حوادث اخیر تشدید شده است، انجام دهد».

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: «تاکید می‌کنیم باید از هر اقدامی که باعث تشدید تنش در منطقه، خونریزی بیشتر و عمیق‌تر شدن مشکلات می‌شود، اجتناب شود».



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین