|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۳۷۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
محمد الضیف، فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس امروز شنبه از شروع عملیات طوفان الاقصی برای پایان دادن به نقض‌های دشمن صهیونیستی خبر داد.

در پی حملات متقابل مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، معاون وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با مقامات دو طرف خواهان برقراری فوری آتش بس شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت، حمله فلسطین و رژیم صهیونیستی «تکرار بسیار خطرناک نزاع میان آن دو است و طرفین باید به میز مذاکره بازگردند.»

وی ادامه داد، مسکو با هر دو طرف در تماس است و از آنها می‌خواهد آتش بس کنند و به میز مذاکره بازگردند اما تاکنون پاسخ آنها به این درخواست این است که «ما از حل مسالمت آمیز همه مسائل بر اساس منافع مشترک حمایت می‌کنیم».

بوگدانوف افزود، روسیه در حال برقراری تماس با مصر و دیگر کشورهای عربی برای کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و فلسطین است.

وی گفت، مسکو با همه در تماس بوده و خواهان برقراری فوری آتش بس است. این درگیری قربانیان، ویرانی‌ها و مجروحان زیادی داشته است. هر چه سریعتر باید همه اینها پایان یابند و طرفین پشت میز مذاکره بنشینند، به خصوص که قوانین بین‌المللی شناخته شده است و باید راه حل عادلانه و جامعی برای این نزاع وجود داشته باشد.

بوگدانوف در ادامه تاکید کرد، نزاع میان رژیم صهیونیستی و فلسطین ۷۵ سال به طول انجامیده است و درگیری اخیر یک عقب گرد بسیار جدی دیگر و دور باطل خشونت است.

محمد الضیف، فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس امروز شنبه از شروع عملیات طوفان الاقصی برای پایان دادن به نقض‌های دشمن صهیونیستی خبر داد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد، اولین حمله که مواضع، فرودگاه‌ها و استحکامات نظامی دشمن را هدف قرار داد از ۵۰۰۰ موشک و گلوله فراتر رفت.

الضیف اعلام کرد، زمانش رسیده که همه گروه‌های عربی و اسلامی برای بیرون راندن اشغالگر از سرزمین فلسطین متحد شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین