|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۳۷۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
آپوئل نیکوزیا ششمین باشگاه ریکاردو ساپینتو پس از ترک لژیا وارشوا است. او تقریباً کمتر از نیم سال در هر تیم مانده است. تنها استثنا استقلال ایران بود که او تقریباً یک سال در این تیم حضور داشت. او از ژوئن امسال در آپوئل قبرس حضور دارد و کارش به یک مو بند است. این احتمال وجود دارد که این محرومیت‌هااخراج احتمالی او را تسریع کند.



سرمربی سابق استقلال به زودی از سمتش در قبرس برکنار می‌شود چرا که او دچار محرومیتی بلند مدت شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت اسپورت لهستان، ریکاردو ساپینتو در دوران حضورش در لژیا ورشو به عنوان یک مربی احساساتی و درگیر شناخته شد و در تیم های بعدی نیز همین شخصیت را داشت. حالا  آپوئل قبرس با این مربی پرتغالی مشکل بزرگی دارد چرا که او به دلیل رفتارهایش در کنار زمین چند ماه محروم شده و حالا قرار است محرومیت سنگینی برای او اعمال شود.

آپوئل نیکوزیا ششمین باشگاه ریکاردو ساپینتو پس از ترک لژیا وارشوا است. او تقریباً کمتر از نیم سال در هر تیم مانده است. تنها استثنا استقلال ایران بود که او تقریباً یک سال در این تیم حضور داشت. او از ژوئن امسال در آپوئل قبرس حضور دارد و کارش به یک مو بند است. این احتمال وجود دارد که  این محرومیت‌هااخراج احتمالی او را تسریع کند.

این پرونده مربوط به اتفاقاات بازی ۲۳ سپتامبر است، زمانی که آپوئل در خارج از خانه مقابل آنورتوسیس فاماگوستا بازی کرد که این دیدار با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید اما ساپینتو نیمه دوم را از روی سکوها تماشا کرد.

این مربی پرتغالی بین دو نیمه جر و بحث زیادی با داوران داشت و از زمین اخراج شد، ساپینتو داور را هل داد و با او به صورت فیزیکی برخورد کرد. او رفتار پرخاشگرانه‌ای داشت و چندین کلمه رکیک به زبان پرتغالی به کار برد.

انگار همین کافی نبود و در ادامه ساپینتو با سرمربی آنورتوسیس درگیر شد و دو ضربه به دستیارش زد و بعد از نشست خبری با یکی از هواداران خودی و باز هم با داوران درگیر شد.

پس از شکایت داور اصلی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس تصمیم گرفت تا ریکاردو ساپینتو را چهار ماه جریمه کند.

ریکاردو ساپینتو تا پایان ماه می ۲۰۲۴ با آپوئل قرارداد دارد اما هواداران خواهان اخراج مربی پرتغالی هستند چرا که از روش‌های کاری و ارتباطی او راضی نیستند.

به گفته رسانه‌های قبرسی، این محرومیت چهار ماهه ممکن است فسخ قرارداد با مربی پرتغالی را تسریع بخشد. گفته می‌شود استانیمیر استویلوف گزینه مورد علاقه برای جانشینی او است. این مربی بلغاری از ماه آوریل بدون تیم بوده است، او سال‌ها مربی چند باشگاه معروف بلغارستانی بوده و هدایت آنورتوسیس و آستانه را نیز بر عهده داشته است.

به گزارش ایسنا، ساپینتو در پایان فصل گذشته فوتبال ایران به علت اتفاقات مربوط به داربی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به مدت ۴ ماه محروم شده بود و در نهایت استقلال تمایل به ادامه همکاری با این مربی نداشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین