|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵
کد خبر: ۳۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
جهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در همین ارتباط گفت: وزیر آموزش و پرورش به‌ منظور بهره‌برداری از 35 پروژه آموزش‌وپرورش این استان وارد سمنان شده است.
وزیر آموزش و پرورش صبح امروز شنبه 25 بهمن ماه با هدف دیدار با فرهنگیان و مسئولان این استان وارد سمنان شد.

 علی‌اصغر فانی پس از ورود به سمنان با حضور در گلزار شهدای سمنان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام می‌کند و سپس به زیارت امام‌زاده یحیی (ع) خواهد رفت.

دیدار با شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دیدار با وکیلی استاندار سمنان، حضور در جمع فرهنگیان و شرکت در شورای آموزش‌وپرورش، افتتاح چندین پروژه در شهرستان‌های سمنان و آرادان، دیدار با فرهنگیان گرمسار و آرادان و... از برنامه‌های وزیر آموزش‌وپرورش در سفر یک روزه به استان سمنان است.

جهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در همین ارتباط  گفت: وزیر آموزش و پرورش به‌ منظور بهره‌برداری از 35 پروژه آموزش‌وپرورش این استان وارد سمنان شده است.

محمدرضا جهان افزود: علی اصغر فانی در برنامه سفر خود با حضور در گلزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کند.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور در جمع نمایندگان فرهنگیان استان و شورای آموزش و پرورش استان، در آئین بهره‌برداری از چندین پروژه و آزمایشگاه نانو در شهرستان شاهرود به صورت ویدئو کنفرانس شرکت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: افتتاح پروژه شش کلاسه شهرستان آرادان، افتتاح نسل جدید اتوماسیون اداری و ... از دیگر برنامه‌های علی‌اصغر فانی در سفر امروز به استان سمنان است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین