|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۳۷۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
رییس قوه قضائیه با بیان اینکه تلاش ها برای رفع مشکلات جامعه باید چند برابر و با روحیه جهادی انجام شود، گفت: نیاز به اشتغال و سرمایه گذاری در کشور وجود دارد و رسالت ما ایجاد امنیت سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی است.

ایرنا: رییس قوه قضائیه گفت: مردم در چهار دهه گذشته در دفع توطئه‌ها و ناهنجاری‌های دشمنان داخلی و خارجی سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» روز چهارشنبه در جمع اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی افزود: مردم صبوری در کشور داریم و باید همه نهایت تلاش را برای رفع مشکلات تورمی و معیشتی جامعه انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان باید تلاش کنند تا بستری برای رشد در همه زمینه ها و زندگی عزتمندانه مردم فراهم کنند، اظهار کرد: دشمن از مشکلات اقتصادی جامعه سوء استفاده می کند.

رییس قوه قضائیه با بیان اینکه تلاش ها برای رفع مشکلات جامعه باید چند برابر و با روحیه جهادی انجام شود، گفت: نیاز به اشتغال و سرمایه گذاری در کشور وجود دارد و رسالت ما ایجاد امنیت سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، ادامه داد: آذربایجان شرقی دارای نیروی انسانی ماهر و صنعتی بوده و باید از فعالان بخش صنعت حمایت کرد زیرا رشد تولید با کمک بخش خصوصی امکان پذیر است.

وی یادآور شد: باید تلاش کرد در کنار توسعه اقتصادی، مفاسد اقتصادی به وجود نیاید و مدیران استانی هماهنگی و همدلی بیشتری برای رفع مشکلات جامعه داشته باشند و از توان خود برای حل مشکلات استفاده کنند در غیر این صورت مسایل را از تهران پیگیری کنند.

رییس قوه قضائیه، گفت: در برخی استان ها با این رویه اجرایی، مشکلات حل شده است و دستورات خاص برای افزایش اختیارات رییس دادگستری داده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، با بیان اینکه مردم از بی بند و باری، ولنگاری و امور خلاف شرع و قانون ناراحت هستند، افزود: اگر به قوانین موجود عمل کنیم ۷۰ درصد مشکلات حل می شود و نیازی به قانون جدید وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی را الزام به ارایه لایحه حجاب و عفاف کردند، اظهار کرد: برای تسریع در این زمینه از مجلس نظرخواهی شد و پیش نویس لایحه را ارایه کردیم و پس از اخذ نظر دولت و مجلس و دستگاه های مختلف و جمع بندی آن ها، لایحه ارایه شد.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، ادامه داد: این لایحه در ۹ ماده ارایه شد که دولت تعداد ماده های آن را به ۱۵ مورد افزایش داد.

وی یادآور شد: باید تلاش کرد پرونده های قضایی و حقوقی در هر مرحله با ریش سفیدی، وساطت و توافق حل شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین