|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۵
کد خبر: ۳۷۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
موسی کولیبالی، مدافع الهلال عربستان در دیدار این تیم با نساجی به عنوان بهترین مرد میدان انتخاب شد. کولیبالی در نشست خبری پس از رویارویی با نساجی ایران گفت: بعد از نتیجه تساوی که در هفته پیش داشتیم به دست آوردن این پیروزی برای ما حیاتی بود. همانطور که مربی از ما خواسته بود، در زمین بازی عمل کردیم تا برنده از زمین خارج شویم.

موسی کولیبالی، مدافع تیم الهلال عربستان بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن میدان می‌گوید هترین بازیکن زمین را که من انتخاب نمی‌کنم ولی ما به عنوان یک تیم بازی می‌کنیم و برای من اهمیت ندارد که به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شدم.

به گزارش ایسنا، موسی کولیبالی، مدافع الهلال عربستان در دیدار این تیم با نساجی به عنوان بهترین مرد میدان انتخاب شد. کولیبالی در نشست خبری پس از رویارویی با نساجی ایران گفت: بعد از نتیجه تساوی که در هفته پیش داشتیم به دست آوردن این پیروزی برای ما حیاتی بود. همانطور که مربی از ما خواسته بود، در زمین بازی عمل کردیم تا برنده از زمین خارج شویم.

کولیبالی درمورد اینکه یک مدافع به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، گفت: بهترین بازیکن زمین را که من انتخاب نمی‌کنم ولی ما به عنوان یک تیم بازی می‌کنیم و برای من اهمیت ندارد که به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شدم. این مهم است که خوب بازی کردیم و خوب برنده شدیم. سه گل زدیم و می‌دانستیم که بازی بسیار سختی مخصوصا با حضور هواداران نساجی در پیش داریم. بنابراین بازی سختی بود و خوشحالم که برنده شدیم، این برای من بهترین موضوع است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین