|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۷۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
گل محمدی با اشاره به بازی مقابل النصر عربستان در هفته اول گفت: شرایط، ورزشگاه و زمین بازی اصلا آماده آن دیدار نبود. ما ضرر زیادی در آن بازی کردیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. متاسفانه با نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم، شرایط خوبی نبود و نتوانستیم کیفیتی را که داریم ارائه کنیم. با اتفاقاتی که در بازی افتاد مانند مصدومیت ترابی و اخراج میلاد سرلک، در هر صورت تیم ما نتوانست خودش را پیدا کند و همه اتفاقات بر علیه ما بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و شاید این بازی می‌شد با تفاضل بیشتر به نفع ما باشد. در هر صورت از بردی که به دست آوردیم خوشحالیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به دوحه، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی مقابل الدحیل قطر اظهار کرد: از باشگاه الدحیل بابت میزبانی تشکر ویژه‌ای دارم. زمین تمرینی خیلی خوبی را برای ما آماده کردند و با توجه به این شرایط خوب هم توانستیم بازی خوبی هم انجام بدهیم. من این برد را در درجه اول به هوادارانمان تبریک می‌گویم و دوم اینکه از بازیکنان تشکر می‌کنم.

اهمیت این بازی خیلی زیاد بود

او ادامه داد: علی‌رغم اینکه خیلی زیر فشار بودند اما توانستند بازی خیلی مهمی را ببرند. با توجه به نتیجه بازی اولی که به دست آمد و نتوانستیم امتیازی به دست بیاوریم فکر می‌کنم این بازی اهمیتش خیلی بیشتر بود. بازی سختی بود و الدحیل یکی از تیم‌های خوب آسیاست و مربیان و بازیکنان خیلی خوبی دارد. در نیمه اول خوب بازی کردیم چون اجازه ندادیم تیم حریف بتواند خودش را پیدا کند و روی دو، سه موقعیت می‌شد گل بزنیم که نشد ولی در مجموع یک مقدار بازی متعادل بود. در نیمه دوم با توجه به اینکه تیم ما هدفش فقط برد بود و به دنبال به دست آوردن این سه امتیاز بودیم، با تمرکز خوب و عزم و اراده خوب توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند و خیلی از دقایق بازی را کنترل کردند. موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و شاید این بازی می‌شد با تفاضل بیشتر به نفع ما باشد. در هر صورت از بردی که به دست آوردیم خوشحالیم و باید خودمان را برای لیگ برتر و بازی‌های آینده مقابل استقلال تاجیکستان آماده کنیم.
به این تیم ایمان دارم

گل محمدی با اشاره به بازی مقابل النصر عربستان در هفته اول گفت: شرایط، ورزشگاه و زمین بازی اصلا آماده آن دیدار نبود. ما ضرر زیادی در آن بازی کردیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. متاسفانه با نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم، شرایط خوبی نبود و نتوانستیم کیفیتی را که داریم ارائه کنیم. با اتفاقاتی که در بازی افتاد مانند مصدومیت ترابی و اخراج میلاد سرلک، در هر صورت تیم ما نتوانست خودش را پیدا کند و همه اتفاقات بر علیه ما بود. امروز دیدید که کیفیت بازیکنان‌ پرسپولیس در چه حدی بود و وقتی شرایط برای بازی کردن مهیا باشد، می‌توانند توانایی‌های خود را بروز بدهند. امروز واقعا خوب بازی کردند و به آن‌ها ایمان داشتم و دارم که می‌توانند در شرایط سخت قابلیت‌های خود را نشان بدهند.
پرسپولیس برای آبروی فوتبال ایران می‌جنگد

گل محمدی درباره شرایط تیمش‌ پس از این بازی عنوان کرد: بعضی صحبت‌ها را شاید اینجا انجام ندهیم بهتر باشد. تیم ما کیفیت خوبی دارد و در آن شکی نیست. همه بازیکنانی که در این تیم هستند برای هواداران و آبروی فوتبال ایران می‌جنگند و با شرایط سختی که وجود دارد مبارزه می‌کنند. خیلی از صحبت‌ها را شاید نتوان اینجا گفت اما چیزی که مهم است ما یک گروه خوب هستیم و با هدف‌های بزرگ که برای رسیدن به آن فقط باید تمرکز داشته باشیم و برای هدف‌مان بجنگیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین