|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶
کد خبر: ۳۷۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
ایسنا نیز در این باره نوشت: رسانه‌ها و خبرنگاران عربستانی مانند نواف الاسیوی در موجی هماهنگ مدعی شدند که اعضای تیم الاتحاد به دلیل وجود سردیس شهید سلیمانی در ورودی تونل ورزشگاه نقش جهان، حاضر به ورود به زمین نشده‌اند.

ترک ورزشگاه توسط تیم الاتحاد عربستان به دلایل واهی باعث شد دیدار سپاهان با این تیم لغو شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از فارس، در حالیکه قرار بود از ساعت 19:30 مسابقه دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شود این دیدار با درخواست مقام های تیم الاتحاد عربستان با نیم ساعت تاخیر مواجه شد.

پس از گذشت نیم ساعت بازهم بازیکنان الاتحاد وارد میدان نشدند و اقدام به ترک ورزشگاه کردند.

برخی ادعا می کنند تاخیر و لغو مسابقه به دلیل وجود تندیس شهید سلیمانی در ورزشگاه است.

این در شرایطی است که این تیم عربستانی روز گذشته در همین ورزشگاه که تندیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی وجود دارد، تمرین کرده بود و بسیار بعید است که تیم عربستانی بابت چنین موضوعی، این گستاخی را کرده باشد.

این تندیس بیش از 4 سال است که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان وجود دارد.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که بازیکنان سپاهان راس ساعت 20 در چمن ورزشگاه نقش جهان حاضر شدند اما به دلیل عدم حضور تیم عربستانی، در نهایت این بازی لغو شد.

ایسنا نیز در این باره نوشت: رسانه‌ها و خبرنگاران عربستانی مانند نواف الاسیوی در موجی هماهنگ مدعی شدند که اعضای تیم الاتحاد به دلیل وجود سردیس شهید سلیمانی در ورودی تونل ورزشگاه نقش جهان، حاضر به ورود به زمین نشده‌اند.

این ادعا در حالی از سوی رسانه‌های عربستانی مطرح شده است که اعضای تیم الاتحاد دیروز (یکشنبه) هم در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند و در ورزشگاه تمرین کرده بودند؛ آن هم در شرایطی که سردیس شهید سلیمانی در همان مکان قرار داشته است.

علاوه بر این ناظر AFC روزگذشته از ورزشگاه نقش جهان بازدید کرده بود و اگر موردی خلاف قوانین AFC و فیفا وجود داشت، آن را به گوش مسئولان برگزاری بازی می‌رساند تا آن‌ها در صدد رفع آن بربیایند.

در هر صورت رسانه‌های عربستانی مدعی هستند که این دیدار ۳ بر صفر به سود الاتحاد اعلام خواهد شد با این حال AFC باید درباره این دیدار رای نهایی خود را صادر کند.

باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی با الاتحاد با تصمیم داور لغو شد و به خاطر اتفاقات رخ داده به AFC شکایت می‌کنیم.

باشگاه سپاهان دوشنبه شب در پی اقدام باشگاه الاتحاد عربستان و حاضر نشدن در زمین چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای تقابل با نماینده ایران در بیانیه‌ایی اعلام کرد: با سلام و تشکر صمیمانه از شور و همت مردان و زنان طلایی دل؛ به اطلاع می‌رسانیم به علت ترک ورزشگاه توسط تیم الاتحاد عربستان بازی دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و الاتحاد، با تصمیم داور لغو شد.

در ادامه متن آماده است: شکایت باشگاه سپاهان تهیه و به ای اف سی اعلام خواهد شد.

لغو این رقابت با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) همراه بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص لغو این بازی نوشت: دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ میان سپاهان و الاتحاد که قرار بود امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به‌خاطر شرایط غیرمنتظره و پیش‌بینی نشده لغو شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بر تعهد خود نسبت به ضمانت امنیت بازیکنان، مقامات برگزاری مسابقه، تماشاگران و همه سهامداران و افراد مرتبط تأکید می‌کند. این موضوع به کمیته‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین