|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۳۷۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز برای ایران‌هراسی مرتب در بوق و کرنا می‌کنند که عراق، افغانستان، پاکستان و لبنان زیر نفوذ جمهوری اسلامی ایران است. از یک طرف هم می‌خواهند بگویند که جمهوری اسلامی ناتوان است که اینها با هم در تضاد می‌باشد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در برابر امکانات وسیع دشمن عوامل معنوی و دینی بود و امروز نظام سلطه به جنگ با این عوامل ماندگاری نظام سلطه برخاسته و رسالت ما امروز سنگین‌تر است.

به گزارش ایسنا، مجتبی ذوالنور در آغاز جلسه علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چندی پیش صدام ایستاد و قرارداد عراق با ایران را پاره کرد خبرنگار از وی پرسید این قرارداد دو طرفه است؛ یک طرف آن ایران و یک طرف آن عراق است وقتی یک جانبه آن را پاره کردید چه جوابی برای ایران دارید؟ اما صدام قلدرانه ایستاد و دوربین را کنار زد و گفت یک هفته دیگر در تهران جواب شما را خواهم داد. در روزهای آغازین جنگ بار دیگر تلویزیون عراق با صدام مصاحبه‌ای کرد و اعلام کرد که در تهران با شما صحبت می‌کنم. این هدف دشمن ما بود؛ از سوی دیگر شاهد هجوم همه‌جانبه به مرزهای کشور در استان‌های مرزی بودیم. زمانی که بدن‌های مردم زیر تانک‌های دشمن له می‌شد نیروهای بعثی هلهله و پایکوبی می‌کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: نظام سلطه نیز با همه توان دشمن ما را به قدرتی تبدیل کرد که خودشان از آن ترسیدند. زمانی که صدام به کویت حمله کرد استکبار جهانی متحد شده و برای شکست صدام وارد خلیج فارس شدند اما سوال این است که چه چیزی باعث شد که دشمن به اهداف خود نرسد؟ آنها هر روز وعده می‌دادند که جمهوری اسلامی یک هفته یا یک ماه دیگر ساقط می‌شود ولی امروز اقرار می‌دارند که اگر صلح و ثبات و امنیت در خاورمیانه و خلیج فارس قرار است حاکم شود قطعا جمهوری اسلامی ایران باید یک طرف معادله قدرت باشد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز برای ایران‌هراسی مرتب در بوق و کرنا می‌کنند که عراق، افغانستان، پاکستان و لبنان زیر نفوذ جمهوری اسلامی ایران است. از یک طرف هم می‌خواهند بگویند که جمهوری اسلامی ناتوان است که اینها با هم در تضاد می‌باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: سوال این است که مگر از حیث نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات مالی و اطلاعاتی و تبلیغاتی و عملیاتی دشمن از ما قوی‌تر نبود چه چیزی باعث شده که دشمنان ما به اهداف خود نرسند؟ عوامل معنوی، روحی و دینی است که رمز موفقیت ما در برابر دشمنان می‌باشد.

ذوالنور اضافه کرد: امروز نیز در جنگ ترکیبی که نظام سلطه برای از بین بردن سرمایه اجتماعی ما به کار گرفته است پایه‌های اعتقادی را هدف قرار داده است و به جنگ با عوامل ماندگاری و موفقیت نظام اسلامی برخاسته است رسالت ما امروز سنگین‌تر است. اگر مکتب جبهه خوب معنا شود آن روحیه‌ها دوباره پیدا می‌شود. یاران جامانده مواظب باشیم تا خود شهدا فرش ره ما نشود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین