|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۳۷۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ملت ایران در موقعیت تمدن‌سازی قرار گرفته و درحالی دارد تمدن اسلامی را برپا می‌کند که ۴۵ سال دشمنان جهانخواری همچون صهیونیست‌ها، آمریکا و دولت‌های استکباری اروپا و ... تلاش کردند که این حرکت با شکست مواجه شود اما امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که رهبری می‌فرمایند به قله نزدیک شده‌ایم.

ایسنا: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فریب ملت ایران، امید دشمن است، بنابراین به دروغگویی در یک جنگ شناختی روی آورده است.

سردار یدالله جوانی عصر هشتم مهرماه در جمع خانواده کارکنان نظامی در حسینیه ثارالله کرمان اظهار کرد: مقام معظم رهبری بشارت اینکه به قله نزدیک شده‌ایم را اخیرا دادند. دشمنان نمی‌خواستند چنین اتفاقی بیفتد اما یک ملتی که در راه خدا قیام کرده با اهتزاز درآوردن پرچم اسلام موانع را یکی پس از دیگر پشت گذاشت و به قله نزدیک شد.

او با بیان اینکه برای دانستن اینکه قله و نشانه‌های آن چیست؛ به بصیرت نیاز است، تصریح کرد: کسانی می‌توانند این قله را ببینند که وضعیت ایران را در این ۴۵ سال و ماقبل از آن بررسی کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ملت ایران در موقعیت تمدن‌سازی قرار گرفته و درحالی دارد تمدن اسلامی را برپا می‌کند که ۴۵ سال دشمنان جهانخواری همچون صهیونیست‌ها، آمریکا و دولت‌های استکباری اروپا و ... تلاش کردند که این حرکت با شکست مواجه شود اما امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که رهبری می‌فرمایند به قله نزدیک شده‌ایم.

او با بیان این مطلب که رهبری با این بشارت یک مطالبه دارد، اظهار کرد: رهبری می‌خواهند که با شوق و امید حرکت کنید و خستگی ممنوع است. هر چه به زمان نشستن بر قله نزدیکتر می‌شویم خشم و عصبانیت دشمن بیشتر می‌شود و سعی می‌کند هر کاری از دستش برمی‌آید انجام دهد تا این اتفاق نیفتد.

سردار جوانی با یادآوری جنگ ترکیبی و اغتشاشات، تلاش رسانه‌ای دشمن و شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در سال گذشته برای برهم ریختن ایران تصریح کرد: این اقدامات نشان دهنده عصبانیت و خشم دشمن بود. زیرا دشمن با اسلام، قرآن، خدا و توحید دشمنی دارد و نمی‌خواهد اسلام در جهان پرتو افکنی کند. زیرا می‌داند قدرت یابی اسلام و مسلمانان و بیداری مسلمان و تحقق حاکمیت الهی بساط ظلم و جنایت آنان را جمع می‌کند و این یک واقعیت تاریخی است.

او بیان کرد: وقتی اسلام و قرآن و جبهه حق قدرت و مظلومین حامی پیدا می‌کنند و جبهه حق قدرت دفاع می‌یابد دیگر میدان برای جنایت جبهه باطل باقی نمی‌ماند لذا دشمنان در این ۴۵ سال تلاش‌های زیادی کردند که در آنها ناکام ماندند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم مقاومت در برابر فشارها و ایستادگی در برابر توطئه‌ها دشمنان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف هر کدام کار خود را انجام می‌دهند و کار خانواده‌های نظامی جهاد تبیین است.

او با اشاره به وعده‌هایی که دشمنان به مخالفان جمهوری اسلامی و اپوزیسیون داده بودند، تصریح کرد: دشمن گمان می‌کند می‌تواند جمهوری اسلامی را ساقط بکند.

سردار جوانی با تشریح فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن از ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون بیان کرد: با توجه به نزدیکی ایران به قله و دشمن می‌بیند که زمان ندارد لذا جنگ تر کیبی راه می‌اندازد زیرا آمریکایی‌ها پس از ارزیابی‌ها اعتراف کردند که اگر تا سه چهار سال آینده نتوانیم ایران را شکست دهیم، دیگر نمی‌توانیم کاری کنیم.

او ادامه داد: دشمن به برخی نقاط ضعف ما امید دارد اما غافل از اینکه این ملت در راه خدا قیام کرده و به یاد آورید که زنان و مردان ایران با دستان خالی دشمن را در پشت دروازه‌های خرمشهر متوقف می‌کند. مقاومت خرمشهر معادله جنگ صدام و جهانیان را برهم زد. فرهنگ عاشورایی در ملت ایران عامل دفاع مقدس و شکست دشمن شد.

معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن امروز قدرت نظامی خود را ناکارآمد می‌داند زیرا در دفاع مقدس و بحث‌های منطقه، قدرت یابی جمهوری اسلامی و قدرت ضربت متقابل و بازدارندگی آن، به دشمن نشان داده که دیگر ابزار نظامی و قوه قهریه‌اش ناکارآمد است.

او افزود: دشمنان با صراحت گفتند شدیدترین تحریم‌ها را بر علیه ایران انجام داده‌ایم و اکنون در تحیر است که چگونه ایران با وجود این همه تحریم‌های فلج کننده، همچنان پیش می‌رود تا جایی که ارزیابی آنان این است که با رویکرد دولت سیزدهم و ورودش به پیمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مشکلات اقتصادی جمهوری اسلامی یکی پس از دیگر حل خواهد شد.

سردار جوانی با اشاره به دستاوردهای کشور با وجود تحریم‌های فلج کننده ادامه داد: تحریم‌های اقتصادی روزی شکوفایی اقتصادی را برای ایران در  پی‌ خواهد داشت.

او با یادآوری سخنان سردار حاج قاسم سلیمانی خطاب به ترامپ تصریح کرد: دشمن با فشارهای سیاسی به دنبال منزوی کردن ایران در منطقه بود و امروز دشمن به جایی رسیده که ضمن آنکه در منطقه امکانی ندارد، باید از منطقه فرار کند و برود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فریب ملت ایران، امید دشمن است. بنابراین به دروغگویی در یک جنگ شناختی روی آورده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین