|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۳۷۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان در همایش اعضای هیئت‌های نظارت استانی سراسر کشور گفت: در اجرای قانون نباید نفوذ و تبعیضی وجود داشته باشد. نباید کار غیرقانونی انجام شود. اگر تساهل و تسامح منجر به عدم اجرای قانون و اجرای ناقص و تبعیض‌وار آن شود، اعتماد عمومی خدشه‌دار خواهد شد.

قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اینکه گفته می‌شود شورای نگهبان باید از قانون عبور کند تا شاهد افزایش مشارکت در انتخابات باشیم حرف صحیحی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از فارس، سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان در همایش اعضای هیئت‌های نظارت استانی سراسر کشور گفت: در اجرای قانون نباید نفوذ و تبعیضی وجود داشته باشد. نباید کار غیرقانونی انجام شود. اگر تساهل و تسامح منجر به عدم اجرای قانون و اجرای ناقص و تبعیض‌وار آن شود، اعتماد عمومی خدشه‌دار خواهد شد.

وی افزود: اجرای دقیق قانون و ارائه تصویر درست از آن، اعتماد ایجاد می‌کند و مشارکت را افزایش می‌دهد. البته در تولید و توسعه اعتماد و مشارکت، دولت نقش بسیار مهمی دارد. گشایش‌های اقتصادی و خبرهای خوب حقیقی و امیدآفرین در این رابطه نقش دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین