|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۳۷۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
روزنامه معاریو نوشت، هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت، دودستگی سیاسی به نهاد نظامی رژیم هم سرایت خواهد کرد. وی نسبت به انتقال این تفرقه به ارتش هشدار داد و آن را خطرناک توصیف کرد.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به دودستگی داخلی و انتقال آن به ارتش هشدار داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه معاریو نوشت، هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت، دودستگی سیاسی به نهاد نظامی رژیم هم سرایت خواهد کرد. وی نسبت به انتقال این تفرقه به ارتش هشدار داد و آن را خطرناک توصیف کرد.

وی به مناسبت پنجاهمین سالروز جنگ اکتبر ۱۹۷۳ گفت، تداوم حمله به فرماندهان، افسران و سربازان ارتش به شدت خطرناک است و تهدیدی است که به وحدت ارتش آسیب زیادی وارد می کند.

این فرمانده نظامی صهیونیستی گفت، در پی چالش‌های امنیتی که رژیم صهیونیستی با آن روبروست، تشدید دوقطبی و دودستگی داخلی پدیده خطرناکی است.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی هم روز سه شنبه نسبت به یک خطر واقعی علیه این رژیم به دنبال درگیری‌های شهر تل‌آویو هشدار داد.

وی افزود: اکنون باید درس بگیریم و خوب بفهمیم که تهدید داخل اسرائیل شدیدترین و خطرناک‌ترین تهدید است.

هزاران صهیونیست روز سه شنبه در میادین دیزنگوف و همدینا و هبیما تجمع کردند؛ اما رهبران تجمع کنندگان که از یک گروه دینی بودند زنان را از مردان جدا کردند و همین مساله منجر به درگیری و تظاهرات شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین