|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۹
کد خبر: ۳۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گفت: سازمان بازنشستگی امسال نیز همچون سنوات گذشته در نظر دارد تا از 25 بهمن ماه 16 هزار سبد کالای نوروزی را میان 8 هزار بازنشسته سازمان توزیع کند.
مصطفی منتظر المهدی مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به توزیع کالای نوروزی میان بازنشستگان اظهار کرد: سازمان بازنشستگی شهرداری تهران طی چند ساله اخیر با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر تغییر سبک زندگی شهروندان کوشیده است تا ارتباط سازمان با بازنشسته ها را تقویت کند؛ بدین معنی که در حال حاضر ارتباط ما با بازنشسته ها و پیشکسوتان شهرداری تهران تنها به دریافت حقوق خلاصه نمی شود و ما سالانه شاهد برگزاری گردهمایی های گوناگون هستیم.  
 
وی افزود: سازمان بازنشستگی شهرداری تهران امسال به واسطه برگزاری جشنواره ها و همایش های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی سالی متفاوت و پربار را تجربه کرده است. برگزاری جشنواره غذا با حضور بیش از 600 نفر از بازنشسته های عزیز، همایش چند هزار نفری پیاده روی و برگزاری دومین المپیاد ورزشی بازنشسته های شهرداری از شاخص ترین برنامه هایی است که در سال جاری مورد استقبال قرار گرفت.  
 
مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به برنامه های ویژه نوروزی این سازمان گفت: شهرداری تهران به منظور رفاه حال بازنشسته های عزیز علاوه بر عیدی مصوب دولتی، هر ساله دو سبد آجیل و خشکبار و مواد پروتئینی را به درب منازل بازنشسته های سازمان ارسال می کند تا این عزیزان در ایام عید بدون هیچ گونه دغدغه پذیرای اعضای فامیل باشند.  
 
منتظر المهدی در پایان تصریح کرد: بر این اساس، سازمان بازنشستگی امسال نیز همچون سنوات گذشته در نظر دارد تا از 25 بهمن ماه 16 هزار سبد کالای نوروزی را میان 8 هزار بازنشسته سازمان توزیع کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین