|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۳۷۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امام زمان (عج) اولویت نخست ما نیست و بعد از نماز نسبت به دعای فرج و دعای ظهور بی توجه هستیم، گفت: برای فرج امام زمان (عج) بسیار دعا کنیم و یا حداقل در قنوت نماز «اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِل فَرَجَهُم» را بخوانیم.

دیده بان ایران: حجت الاسلام سید سعید حسینی سه شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد حجت کاشان گفت: انتظار و تاکید امام زمان (عج) به ما، دعا و اطاعت از نایب عام و رهبری است. دعا و اطاعت از رهبری  راه حل مشکلات  کشور است.

وی با اشاره به اینکه باید همت خود را بلند کنیم تا عبد و با تقوا شویم تا امام زمان (عج) خریدار ما شود، افزود: شهدا برگزیده و انتخاب شدند و ما هم باید تلاش کنیم تا بهتر بندگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید براینکه امام زمان (عج) ازما انتظار دارد با تقوا باشیم اظهار داشت: امام زمان (عج) در نامه خود به شیخ مفید می‌فرماید، ما شما را هرگز فراموش نمی‌کنیم و در رعایت حال شما کوتاهى نمى کنیم که اگر غیر از این بود گرفتاری‌ها بر شما فرود مى آمد و دشمنان، شما را ریشه کن مى کردند.

وی انجام واجبات و ترک محرمات را تقوا دانست و با اشاره به اینکه امام زمان (عج) مهربان است، گفت: تلاش کنید مهربان باشید و از ظلم به دیگران پرهیز کنید، چرا که امام رضا (ع) می‌فرماید، خوش اخلاق باشید تا روز قیامت از نزدیکترین افراد به من باشید.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امام زمان (عج) اولویت نخست ما نیست و بعد از نماز  نسبت به دعای فرج و دعای ظهور بی توجه هستیم، گفت: برای فرج امام زمان (عج) بسیار دعا کنیم و یا حداقل در قنوت نماز «اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِل فَرَجَهُم» را بخوانیم.

وی با بیان اینکه دعا برای فرج امام زمان (عج) گره‌های زندگی را باز می‌کند، اظهار داشت: علاوه بر اینکه وظیفه داریم برای فرج امام زمان (عج) دعا کنیم وظیفه دیگری که حضرت می‌فرماید، این است که مطیع نایب او باشیم.

امام جمعه کاشان افزود: رهبرمعظم انقلاب و همه مراجع تقلید از امام زمان (عج) نیابت دارند به ویژه رهبر معظم انقلاب، نیابت در اداره کشور را دارند، بنابراین اطاعت از نایب امام سفارش شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین