|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۷۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
توکلی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف اسوتلانا اوسیپوا دارنده مدال طلا و نقره جهان از ازبکستان رفت و در دیداری نزدیک با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف خود شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. توکلی ابتدا در راند نخست با نتیجه 10 بر 2 مغلوب حریف خود شد، اما راند دوم را یک بر صفر با پیروزی به پایان رساند. در راند سرنوشت‌ساز سوم توکلی با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
.
روز پنجم بازی‌های آسیایی آغاز شده و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند.

تنیس روی میز:

شیما صفایی تنها بانوی پینگ‌پنگ‌باز ایران به بازی‌های آسیایی، در دور نخست بخش انفرادی به مصاف ««هینا هایاتا» از ژاپن رفت و مقابل نفر 9 رنکینگ جهانی 4 بر صفر (11 بر یک، 11 بر 4، 11 بر 6 و 11 بر 3) شکست خورد و حذف شد.

شمشیربازی:

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت و در حالی که از حریف 30 بر 25 نیز عقب افتاده بود، اما در نهایت به پیروزی 45 بر 39 رسید و راهی مرحله بعدی شد. تیم ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم چین قرار گرفت و با نتیجه 45 بر 41 شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر ارسباران و علی پاکدامن ملی‌پوشان ایران در این رقابت بودند.

شنا:

مهرشاد افقری ملی‌پوش شنای ایران، صبح امروز در ماده 50 متر پروانه به آب زد و در رقابت با حریفانی از قطر، قزاقستان، ژاپن،کره جنوبی، تایلند،اردن و هنگ کنگ، با ثبت زمان 24.67 ثانیه در رده ششم ایستاد.

تیراندازی:

امیر جوهری‌خو در مرحله مقدماتی تپانچه بادی مردان با ثبت رکورد 578.13 در رده نهم ایستاد. سجاد پورحسینی با رکورد 575.18 در رده هجدهم و جواد فروغی با رکورد 573.15 در رده بیست و ششم قرار گرفتند. تیم تپانچه بادی مردان با ترکیب جواد فروغی، امیر جوهری‌خو و سجاد پورحسینی با مجموع امتیاز 1726.46 در رده ششم قرار گرفت. در این ماده 14 تیم حضور داشتند.

ووشو:

یوسف صبری در دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم به مصاف فی لونگ کای از ماکائو رفت و در 26 ثانیه مقتدرانه موفق به ناک‌اوت  کردن حریف خود شد و دومین مدال طلای ووشو کشورمان را کسب کرد.

محسن محمدسیفی  دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی در دیدار فینال وزن 70- کیلوگرم به مصاف فنگ هی از چین رفت و در دیداری نزدیک با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف قدرتمند خود شد و به مدال نقره رسید.

در فینال وزن 65- کیلوگرم، افشین سلیمی به مصاف ساموئل ماربون از اندونزی رفت و در دیداری تماشایی موفق به برتری مقابل حریف خود شد و نخستین مدال طلای ووشو و دومین مدال طلای کاروان ورزشی کشورمان را کسب کرد.

** شجاع پناهی در دیدار نهایی وزن 60- کیلوگرم به مصاف ژوتائو وانگ از چین رفت و در دور راند مقابل حریف خود مغلوب شد و سومین مدال نقره ووشو را کسب کرد.

** الهه منصوریان در دیدار نهایی وزن 52- کیلوگرم ساندا بانوان به مصاف یوئه‌یائو لی دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا از چین رفت و با وجود تلاش در دو راند مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

تکواندو:

** آرین سلیمی نیز در وزن 80+ کیلوگرم در دور نخست به مصاف ساموئل توماس هارپر موریسون از فیلیپین رفت  و در دور اند متوالی و با نتایج 19 بر 7 و 15 بر 9 مقابل حریف خود به برتری دست یافت.

وی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف اناس صادق از اردن رفت و در دو راند متوالی و با نتایج 12 بر 9 و 6 بر 4 از سد حریف خود گذشت و ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. سلیمی در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف منگ لی دارنده مدال نقره المپیک جوانان 2018 و نایب قهرمان جوانان جهان از چین تایپه خواهد رفت.

** در رقابت‌های وزن 67+ کیلوگرم بانوان، آناهیتا توکلی در دیدار نخست در دو راند متوالی و با نتایج 9 بر 2 و 7 بر 2 از سد الینه آلورا کریستیه از فیلیپین گذشت.

توکلی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف اسوتلانا اوسیپوا دارنده مدال طلا و نقره جهان از ازبکستان رفت و در دیداری نزدیک با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف خود شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. توکلی ابتدا در راند نخست با نتیجه 10 بر 2 مغلوب حریف خود شد، اما راند دوم را یک بر صفر با پیروزی به پایان رساند. در راند سرنوشت‌ساز سوم توکلی با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ورزشکاران ایران در روز پنجم در رشته‌های تیراندازی، تکواندو، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری، ووشو، شنا، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، بسکتبال سه نفره، بسکتبال به مصاف رقبای خود می‌روند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین