|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۳۷۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس در حد خودشان نبودند، همه راه رفتند و خیلی راحت باختیم.چمن که فقط برای ما بد نبود، برای النصری‌ها هم بد بود. کاملا از بازی پرسپولیس در این دیدار متعجب بودم. مفت سه امتیاز را کف دست آنها گذاشتیم و رفتند.

ایرنا: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس، گفت: سرخپوشان عملکرد خوبی مقابل النصر نداشتند و تا حالا به یاد ندارم پرسپولیس در یک بازی آنقدر ضعیف عمل کرده باشد.

علی پروین در حاشیه مراسم تولدش به همراه محمود خوردبین، اظهار داشت: رونالدو بازیکن بزرگ و قابل احترامی است، اما نباید مدیران باشگاه پرسپولیس نبایدبه پیش‌واز او می‌رفتند. او فقط یک بازیکن است، مدیرعامل باشگاه یا رئیس فدراسیون عربستان نبوده که استقبالاو برویم. درویش رفیق من است و به او گفتم به فرودگاه برای استقبال نرود. آنقدر این تیم و بازیکنانش را بزرگ جوله دادند تا نتیجه‌اش یک عملکرد ضعیف از پرسپولیس شد.

وی افزود: هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس در حد خودشان نبودند، همه راه رفتند و خیلی راحت باختیم.چمن که فقط برای ما بد نبود، برای النصری‌ها هم بد بود. کاملا از بازی پرسپولیس در این دیدار متعجب بودم. مفت سه امتیاز را کف دست آنها گذاشتیم و رفتند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: وقتی داشتم به استادیوم می‌رفتم دیدم همه دنبال اتوبوس این تیم می دوند؛ که چی ؟ به نظرم این تیم را بی‌خود گنده کردند. خود رونالدو هم شوکه شده بود. رونالدو در بازی چه کار کرد؟ فقط راه می‌رفت. با اینکه پرسپولیس بد بازی کرد اما اگر سرلک اخراج نمی‌شد در این بازی نمی‌باختیم. هی می‌گویند چمن، چمن. ما در چمن‌هایی بازی کردیم که نمی‌شد در آنها راه رفت. می‌شود ترابی در چمن آزادی مصدوم شود بعد ۴۸ ساعت بعد تمرین کند.

پروین در مورد تعطیلی لیگ نیز اظهار داشت: النصری‌ها سه‌شنبه با پرسپولیس بازی کردند و بعد روز جمعه نیز در لیگ خود به میدان رفتند. چرا ما اینجا باید لیگ را تعطیل کنیم؟ این اتفاق به ضرر تیم‌ها می‌شود. پرسپولیس اگر در کوران بازی‌ها باشد به‌طور حتم به سود آنها خواهد بود.

وی در مورد جذب نبیل باهویی بدون هماهنگی با گل‌محمدی، عنوان کرد: نمی‌دانم درویش چگونه این بازیکن را آورده ولی باید کاری را می‌کرد که گل‌محمدی می‌خواست نه اینکه بدون هماهنگی با او اقدام به جذب بازیکن کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین