|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۷۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
همچنین بعد از اعتراض ما به داور گفتیم که بازی را از سر بگیرد اما او اعلام کرد که امنیت ندارد و تصمیم گرفت بازی را ادامه ندهد. تیم ما با وجود این ناعدالتی آماده بود که بازی کند و حتی در زمین حاضر بودیم اما داور به رختکن رفت و بازی را ادامه نداد.

شهرام حمیدی می‌گوید داور به سود خیبر اشتباه کرده است و می‌خواسته با گزارش نادرست از اتفاقات مسابقه، این اشتباه را جبران کند.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال ایران، دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و داماشیان گیلان به دلیل اعتراض تیم مهمان به داوری و درگیری فیزیکی با داور مسابقه نیمه تمام ماند و در فاصله کمتر از چند ساعت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۱۳ تن از بازیکنان و عوامل فنی و تدارکات داماشیان را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

شهرام حمیدی، سرپرست داماش گیلان در گفت‌وگو با ایسنا درباره اتفاقات دیشب و ناتمام ماندن بازی تیمش برابر خیبر خرم‌آباد در چارچوب هفته چهارم لیگ یک عنوان کرد: در دقیقه ۵ داور یک پنالتی را برای ما نگرفت و حتی در بدترین حالت مهاجم ما توپ را به پای کوروش ملکی زد که داور باید حداقل برای ما یک کرنر می‌گرفت اما دروازه‌بان حریف از مقابل دروازه بازی را شروع کرد و تبدیل به گل اول آن‌ها شد که بازیکنان و کادر فنی ما به داور اعتراض کردند.
فقط تدارکات داور مسابقه را هل داد

وی ادامه داد: داور اشتباه کرده بود و نیمکت و بازیکنان ما به این موضوع اعتراض داشتند و متاسفانه تدارکات ما اشتباه کرد که داور را هل داد و با او برخورد فیزیکی داشت. سایر بازیکنان ما که داور نام آن‌ها را در گزارشش نوشته فقط اعتراض کردند و کار خاصی انجام ندادند. همچنین بعد از اعتراض ما به داور گفتیم که بازی را از سر بگیرد اما او اعلام کرد که امنیت ندارد و تصمیم گرفت بازی را ادامه ندهد. تیم ما با وجود این ناعدالتی آماده بود که بازی کند و حتی در زمین حاضر بودیم اما داور به رختکن رفت و بازی را ادامه نداد.
داور خواسته «گندش» را جبران کند

حمیدی درباره این که داور در گزارشش اعلام کرده که کتک خورده و به چشمش آسیب دیده، بیان کرد: گفتم که فقط تدارکات ما اشتباه کرد و داور را هل داد که آن هم در حدی نبود که بخواهد از چشم آسیب ببیند و او خواسته گندی که در بازی زده را جبران کند! ما تازه به گیلان رسیدیم و فهمیدیم که ۱۳ نفر ما را را محروم کرده‌اند.

سرپرست داماشیان در خصوص برخورد با تدارکات و بازیکنان نیمکت‌نشین که خارج از وظیفه خود به داور اعتراض کردند، تصریح کرد: به هر حال هر کسی وظیفه‌ای دارد و حتی اعتراض وظیفه ما است. قطعا مالک و مدیرعامل باشگاه با تدارکات ما که آن کار اشتباه را انجام داد و بازیکنانی که خارج از وظیفه خود اعتراض کردند، برخورد خواهد کرد.
کسانی محروم شدند که نیمکت نشین بودند!

او در پایان درباره این که با توجه به محرومیت تعداد زیادی از بازیکنان این تیم، آیا برای بازی بعد بازیکن کافی برای به زمین فرستادن دارند یا نه، پاسخ داد: خیر، ۱۳ نفر از ما را محروم کردند که ۱۰ بازیکن شامل آن‌ها می‌شوند و ما بازیکن کافی برای بازی بعدی خود نداریم. متاسفانه بازیکنانی را داور نوشته و محروم کردند که اکثرا روی نیمکت بودند و این عجیب است. ما تیم امیدی هم نداریم که بخواهیم برای بازی بعد از آن‌ها بازیکن بگیریم و دچار مشکل خواهیم شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین