|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۳۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
معاون توسعه مالی و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره بهره‌برداری ۴۷ پروژه بزرگ در ایام‌الله دهه فجر گفت: از بهمن ماه امسال تا پایان سال مالی حدود ۳۱۱ پروژه کوچک ورزشی در سطح کشور به شکل اعتبارات ملی در دست بهره‌برداری است.
سیدمعاف هاشمی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه مجتمع چند منظور ورزشی آمل با اشاره به توجه و عنایت مقام معظم رهبری بر ورزشکاران نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: با توجه به دو دیدار اخیر ورزشکاران مدال‌آور آسیایی و جهانی با ایشان از حضور بانوان ایرانی با عرصه‌های جهانی را بسیار ارزشمند دانستند و فرمودند که حضور آنها هم به لحاظ حفظ ارزش‌های اسلامی و هم اهتزاز پرچم ایران در جاهایی که تصورش نبوده، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: ریاست جمهوری اسلامی ایران نیز حضور این نام‌آوران را در میادین جهانی در رتبه‌های چهارم و سوم با هزینه کمتر از 100 میلیارد تومان را افتخار بزرگی بیان و آن را به گونه‌ای جنگ جهاد و تلاش عنوان کرد.

هاشمی با بیان اینکه امروزه با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط سخت ورود بخش خصوصی برای وزارتخانه و دولت ارزش بسیاری دارد، تصریح کرد: بنابرین استفاده ازصندوق توسعه و استفاده از وجوه آن در سال 94 در دستور کار وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور قرار گیرد تا سرانه بودجه آن دو برابر شود.

معاون توسعه و پشتیبانی ورزش و جوانان، مجموع اعتبارات امسال وزارتخانه را حدود 130 میلیارد تومان برای پروژه‌های کوچک سطح کشور بیان و عنوان کرد: از این هزینه‌ها 30 میلیارد تومان از دولت، 30 میلیارد تومان از سوی بانک توسعه بوده که مابقی آن از سوی بخش خصوصی تامین شده است.

وی با اعلام اینکه در ایام‌الله دهه فجر 47 پروژه کشوری ورزشی افتتاح شد، بیان داشت: این پروژه‌ها از پانزدهم بهمن ماه آغاز و تا پایان سال مالی ادامه دارد که حدود 311 پروژه کوچک در سطح کشور به شکل اعتبارات ملی در دست بهره‌برداری داریم.

هاشمی با بیان اینکه یاز این تعداد 40 پروژه از سوی بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، یادآور شد: در  مازندران نیز برای آینده برنامه‌های پرباری در امر توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دستور کار است که شهرستان آمل نیز از این امکانات بی‌بهره نخواهند شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین