|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۳۷۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
به هر حال ممکن است در مسیر هر ورزشکاری فراز و نشیب به وجود بیاید، مشکات هم در چند روزی که وارد دهکده مسابقات شد طی روزهای گذشته احساس سرماخوردگی داشت که پزشکان برایش دارو تجویز کردند. این موضوع روی‌ کارش تاثیرگذار بود، چون کمی تب داشت که روی عملکردش تأثیرگذار بود.


نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس عنوان کرد، دختر تنیس‌باز ایران دچار سرماخوردگی شده بود و به خاطر کسالت از ادامه مسابقه انصراف داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، فریده اشرف گنجویی، نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس درباره عملکرد مشکات الزهرا صفی در نخستین دیدارش در مسابقات تنیس بازی‌های آسیایی هانگژو و شکست مقابل حریف چین تایپه‌ای، اظهار داشت: مشکات ماه‌ها است که تمرین می‌کند و در یک سال اخیر شدیدتر تمریناتش را پیگیری و طوری برنامه‌ریزی کرد که با آمادگی کامل به مسابقات وارد شود.

وی ادامه داد: به هر حال ممکن است در مسیر هر ورزشکاری فراز و نشیب به وجود بیاید، مشکات هم در چند روزی که وارد دهکده مسابقات شد طی روزهای گذشته احساس سرماخوردگی داشت که پزشکان برایش دارو تجویز کردند. این موضوع روی‌ کارش تاثیرگذار بود، چون کمی تب داشت که روی عملکردش تأثیرگذار بود.

مشکات با سرماخوردگی بازی کرد

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس تصریح کرد: مشکات در این چند روز دارو مصرف می‌کرد، اما با تمام توانش در مسابقه حاضر شد. انتظار داشتیم که بهترین خودش باشد، اما به خاطر کسالت از ادامه مسابقه انصراف داد.

گنجویی افزود: البته مشکات با قرعه سختی روبرو شد و با یکی از بهترین و مطرح‌ترین بازیکنان حاضر در این مسابقات در دور اول روبرو شد. رویارویی با چنین بازیکن باتجربه‌ای سخت بود و حریف توانمندی‌های بسیار بالایی داشت و باتجربه بود، اما به هر حال رویارویی با چنین بازیکنانی هم می‌تواند به افزایش سطح کیفی ورزشکاران کمک کند که امیدواریم مشکات هم از این تجربه در بازی‌های بعدی به خوبی استفاده کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین