کد خبر: ۳۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به سه امتیاز بازی با ذوب آهن نیازمبرم داریم.
عبدالله ویسی روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در هفته بیستم لیگ برتر افزود: لیگ برتر به بازی های حساس خود رسیده است و این بازی نیز همانند سایر بازی های لیگ برای تیم ما و تیم ذوب آهن حساس و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ذوب آهن تیم جوانی دارد اظهار کرد: این تیم با توجه به بازی های خوبی که انجام داده است از نظر روحی در شرایط مطلوب و بالایی به سر می برد ولی تیم ما در بحران است و به سه امتیاز بازی با ذوب آهن نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با ابرازی امیدواری از برد در مقابل ذوب آهن تصریح کرد: در بازی رفت برابر ذوب آهن این نکته برای ما اهمیت داشت که مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ برتر بازی کردیم.

وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن بازیکنان تکنیکی و فنی خوبی دارد گفت: بازیکنان خوبی همانند قاسم حدادی فر و سایر بازیکنان این تیم باید مهار شوند.

ویسی با بیان اینکه برای بازی فردا با ذوب آهن با برنامه خاص وارد زمین می شود افزود: تیم استقلال اهواز دست و پا بسته نیست و در شرایط خوبی بازی خواهد کرد.

وی افزود: در بازی فردا تیم استقلال خوزستان مصدوم ندارد ولی دو بازیکن دفاع وسط مان کولی بالی و مجید حیدری محروم هستند.

ویسی با اشاره به شرایط جوی آب و هوای گرد وغباری خوزستان و شهر اهواز افزود: تیم من به سختی تمرین کرد ولی همه توان خود را برای برد در مقال ذوب آهن به کار خواهیم بست.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر شنبه در هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین