|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۳۷۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از باخت ۲ بر صفر مقابل النصر عربستان گفت: بچه‌های ما قطعا لیاقت بردن را دارند چون خیلی بهتر از این چیزی که امروز دیدید هستند و متاسفانه امروز شرایط ایده‌آل خودمان را نداشتیم. امیدوارم از بازی بعد خیلی بهتر از این‌ها باشیم و تک‌تک بچه‌ها هم می‌دانند که شرایط لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و باید فوتبال بازی کرد.


کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: شرم آور بود که تیمی مثل النصر با آن ستاره‌های بزرگ به ایران می‌آید و به ما می‌گوید این زمین چمن است یا مزرعه؟

به گزارش ایسنا، امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از باخت ۲ بر صفر مقابل النصر عربستان گفت: بچه‌های ما قطعا لیاقت بردن را دارند چون خیلی بهتر از این چیزی که امروز دیدید هستند و متاسفانه امروز شرایط ایده‌آل خودمان را نداشتیم. امیدوارم از بازی بعد خیلی بهتر از این‌ها باشیم و تک‌تک بچه‌ها هم می‌دانند که شرایط لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و باید فوتبال بازی کرد.

او ادامه داد: من بین دو نیمه در درختکن هم همین را به بچه‌ها گفتم بازی خود را بکنید و از بازی لذت ببرید، اگر باختید هم فدای سرتان ولی فوتبال بازی کنید.

عالیشاه درباره ضربه خوردن پرسپولیس از نبود هواداران نیز گفت: قدرت اول پرسپولیس هوادارنش است و نبودشان به ما آسیب زد. البته هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و دست و پا بسته هم نیستیم، به شرطی که از فردا دوباه کار کنیم و مقل همیشه فوتبال بازی کنیم. امروز تیمی که همیشه می‌شناختم نبودیم.

او درباره وضعیت بد چمن ورزشگاه آزادی نیز گفت: الان چیزی بگویم می‌گویند بهانه می‌گیرند. من در تیم‌های دیگری هم که بودم، هیچگاه ندیدم زمین اینقدر بد باشد. حداقل برای خود من شرم آور بود که تیمی مثل النصر با آن ستاره‌های بزرگ به ایران می‌آید و به ما می‌گوید این زمین چمن است یا مزرعه؟

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین