|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۳۷۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۲
النصر عربستان امشب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ایران به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت. محمد قاسم، بازیکن النصر و بهترین بازیکن این دیدار در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به لطف خدا توانستیم بازی خوبی ارائه کردیم. از کیفیت چمن ورزشگاه راضی نبودیم و اصلا کیفیت خوبی نداشت با این حال توانستیم این وضعیت را کنترل کنیم و پیروز از ورزشگاه خارج شویم.


بازیکن النصر از کیفیت چمن ورزشگاه آزادی انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، النصر عربستان امشب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ایران به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت. محمد قاسم، بازیکن النصر و بهترین بازیکن این دیدار در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به لطف خدا توانستیم بازی خوبی ارائه کردیم. از کیفیت چمن ورزشگاه راضی نبودیم و اصلا کیفیت خوبی نداشت با این حال توانستیم این وضعیت را کنترل کنیم و پیروز از ورزشگاه خارج شویم.

او در واکنش به این که آیا پرسپولیس توانست حریف سرسختی برایشان باشد؟ گفت: من اینجا حضور ندارم که پرسپولیس را تحلیل کنم. من راجع به تیم خودم صحبت می‌کنم. ما عملکرد دفاعی خوبی داشتیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم. ما بعد از اینکه گل‌ زدیم، توانستیم بازی را کنترل کنیم. پرسپولیس تیم خوبی است. ما توانستیم به بازی عرض دهیم و خطوط را به نحو احسن کنترل کنیم. ما سعی کردیم از توپ‌های پشت مدافعان استفاده کنیم. تیم ما بهترین عملکرد را داشت و پیروز شد. در حالی که بازی بدون تماشاگر بود توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. این اولین گام ما بود و تمام تلاشمان را می‌کنیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم.

بازیکن النصر در واکنش به حضور در این بازی بدون تمرین در ورزشگاه آزادی بیان کرد: تیم ما خودش را حفظ کرد. ما زمان کافی برای تمرین کردن نداشتیم. ما دیر آمدیم و بهترین تصمیم دیروز این بود که ریکاوری کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین