|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۳۷۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
تیم بسیار بزرگی را برای رقابت مقابلمان داریم. ما دو تیمی هستیم که در گروه قوی هستیم و در نتیجه آماده یک مسابقه بزرگ برای بازی فردا هستیم. خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم. کمی خسته هستیم به خاطر اینکه در لیگ برتر بازی داشتیم اما آماده دیدار با پرسپولیس هستیم.

لوئیس کاسترو می‌گوید بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس و النصر فردا (سه‌شنبه) در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیاست که بازی راحتی نیست. تیم بسیار بزرگی را برای رقابت مقابلمان داریم. ما دو تیمی هستیم که در گروه قوی هستیم و در نتیجه آماده یک مسابقه بزرگ برای بازی فردا هستیم. خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم. کمی خسته هستیم به خاطر اینکه در لیگ برتر بازی داشتیم اما آماده دیدار با پرسپولیس هستیم.

سرمربی النصر در پاسخ به این سوال که اسامی پنج بازیکن خارجی تیمش برای حضور مقابل پرسپولیس مشخص شده است؟ گفت: ما ۱۲ بازیکن خارجی داریم که برخی از آن‌ها در پروسه ریکاوری هستند. تیم کمی خسته است. ما ۷ بازیکن آوردیم که اگر بازیکنی مصدوم شد بتوانیم جایگزین کنیم. هنوز پنج بازیکن خارجی‌مان نهایی نشده است.

کاسترو درباره غیبت تماشاگران در بازی فردا مقابل پرسپولیس بیان کرد: در دوران کرونا بدون تماشاگر بازی کرده‌ایم. بهتر این بود که مقابل تماشاگران بازی کنیم. استادیوم خالی طعم فوتبال نمی‌دهد و دوست داریم استادیوم پر باشد. درباره هواداران النصر باید بگویم با اینکه در این بازی حضور ندارند اما انرژی‌هایشان پشت ماست و می‌خواهم از خانه ما را تشویق کنند. در پایان جا دارد از ایمنی و امنیت و حس مهمان‌نوازی در تهران تشکر کنم. ان‌شاءالله فارغ از اتفاقات داخل زمین با همین حس خوب ایران را ترک کنیم. ایرانیان دیوانه‌وار فوتبال را دوست دارند. طرفداران النصر هم به همین شکل هستند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین