|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۳۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱
مامورین پلیس ناحیه پاسکو در شهر واشنگتن مردی را که پس از پرتاب سنگ به سوی آن ها در حال گریز بود با شلیک 13 گلوله از پای درآوردند.
یک نوار ویدیویی به دست آمده از این حادثه نشان می دهد مردی که نام وی آنتونیو زامبرانو کونته گزارش شده پس از پرتاب چند سنگ به سوی سه مامور پلیس شروع به فرار می کند و مورد تعقیب مامورین قرار می گیرد.

مرد مذکور پس از خستگی، در میانه راه دست از فرار بر می دارد و دستهای خود را به نشانه تسلیم و اثبات این که مسلح نیست در مقابل خود نگه میدارد، اما مامورین بدون توجه به این مسئله شروع به تیراندازی کرده و با شلیک 13 گلوله این مرد را از پای در می آورند.

باب متزر سرپرست اداره پلیس واشنگتن، مرد مقتول را به سابقه درگیری با مامورین پلیس متهم کرده و گفته است که مسئولین این اداره در حال تحقیق در مورد چگونگی وقوع این حادثه هستند.

کترین تیلور مدیرکل اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در شهر واشنگتن نیز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده مقتول، این اقدام پلیس واشنگتن را نمونه دیگری از توسل به خشونت های غیر ضروری علیه شهروندان آمریکایی توصیف کرد.

وی اظهار داشت: طبق مقررات رایج استفاده از سلاح کشنده بایستی به طور مطلق آخرین گزینه برخورد با مجرمین و متهمین باشد اما نیروهای پلیس آمریکا بدون توجه به این مقررات درهر زمانی که ضروری بدانند به استفاده از اسلحه متوسل می شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین