|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۳۷۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
این حادثه حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور در نورآباد روی داد که طی آن ۲ موتور سیکلت سوار اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: سه مجروح حادثه تیراندازی به نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهر نورآباد (مرکز شهرستان ممسنی) در شیراز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ اسماعیل قزل سفلی در گفت و گو با ایرنا افزود: اسامی این سه مجروح پویا خوشنام، عارف قره قانی نیا و اسماعیل محمدی است که حال یکی از آنها نامطلوب گزارش شده است.

وی ادامه داد: این حادثه حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور در نورآباد روی داد که طی آن ۲ موتور سیکلت سوار اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، کردند.

او اظهار کرد: در جریان این تیراندازی چهار نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا مجروح می شوند که یکی از آنها به سبب شدت جراحات وارده به شهادت می رسد و سه نفر دیگر نیز مجروح می شوند.

وی گفت: ضاربان بلافاصله از محل متواری می شوند که دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنها هستند.

شهرستان ممسنی در فاصله ۱۶۲ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین