|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۳۷۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های بزرگداشت ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: «لابی صهیونیست و پیروان آن در جهان با هر ابزار و روشی تلاش می‌کنند تا امت اسلام را از رسول اکرم (ص) و قرآن کریم جدا کنند».

رهبر جنبش انصارالله در مقابل تحولات بین‌المللی و افول هژمونی آمریکا، جهت‌گیری ملت باید به سمت خودسازی و بازگشت به اسلام و اصول و ارزش‌های الهی باشد.

به گزارش ایسنا، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های بزرگداشت ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: «لابی صهیونیست و پیروان آن در جهان با هر ابزار و روشی تلاش می‌کنند تا امت اسلام را از رسول اکرم (ص) و قرآن کریم جدا کنند».

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد، «لابی صهیونیست که کمپین‌هایی را برای توهین به مقدسات اسلامی در تعدادی از کشورهای غربی سازماندهی می‌کند، پیامبر اکرم (ص) و قرآن مجید را تهدیدی برای خود می‌داند».

به گزارش المسیره، سید الحوثی افزود: «در این مرحله، قدرت‌های تاریک استبدادی و استکباری با هدف کنترل جوامع بشری به دنبال گمراهی و فساد اخلاقی مردم هستند لذا سعی می‌کنند آنان را از هر آنچه مقدس است، دور کنند».

رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه «ما می توانیم از اصول اسلامی خود برای تبدیل چالش‌ها به فرصت بهره‌مند شویم» اعلام کرد، «در مقابل تحولات بین‌المللی و افول هژمونی آمریکا، جهت گیری ملت باید به سمت خودسازی و بازگشت به اسلام و اصول و ارزش های الهی باشد».

سیدعبدالملک الحوثی با بیان اینکه «افکار، بینش‌های نادرست و تربیت انحرافی همان چیزی است که آبروی جوامع اروپایی را برده است»، خاطرنشان کرد: «قدرت‌های تاریک استبداد و استکبار همان کسانی هستند اروپا مدعی تمدن بشری را به سمتی سوق دادند که برخی از جوامع اروپایی این را بپذیرند افراد به سگی با قلاده و سایر لباس‌های حیوانات تبدیل شوند».



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین