|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶
کد خبر: ۳۷۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
ادعاهای برخی گردانندگان کانال های تلگرامی که با قصد بر هم زدن نظم و ایجاد آشوب، موجب تشویش اذهان عمومی می شوند تکذیب و در عین حال به این افراد هشدار داده می شود با مساله امنیت جامعه بازی نکنند.

ایرنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در خصوص ادعای تعرض یا آسیب به سنگ قبر مرحومه «نیکا شاکرمی» گفت: هیچگونه تعرضی به قبر مرحومه صورت نگرفته و شرایط در منطقه کاملا عادی است.

«احسان یاوری» افزود: برخی کانال های مجازی و صفحات اینستاگرامی ادعا کرده اند به قبر مرحومه شاکرمی آسیب وارد و راه های دسترسی به این مکان مسدود شده است که این موضوع صحت ندارد.

وی اظهار داشت: ادعاهای برخی گردانندگان کانال های تلگرامی که با قصد بر هم زدن نظم و ایجاد آشوب، موجب تشویش اذهان عمومی می شوند تکذیب و در عین حال به این افراد هشدار داده می شود با مساله امنیت جامعه بازی نکنند.

وی افزود: آرامش و امنیت مردم خط قرمز ما است و افرادی که امنیت جامعه را هدف قرار داده و موازین قانونی را رعایت نکنند ، بطور جدی مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

یاوری از شهروندان خواست مطالب منتشر شده در شبکه های مجازی وابسته به اغتشاشگران و ضد انقلاب را دنبال نکنند.

گفتنی است نیکا شاکرمی سال گذشته در زمان اغتشاشات با سقوط از ارتفاع جان باخت که برخی کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی ضد انقلاب امروز با یک ادعای دروغ از تخریب قبر این مرحومه خبر داده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین