|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۸
کد خبر: ۳۷۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
مهدی رمضانی از بازداشت عده‌ای از عوامل وابسته به تروریست‌های تجزیه‌طلب در شهرهای مریوان و بانه خبر داد و اظهار داشت: این مزدوران ضدانقلاب صبح جمعه به قصد ایجاد آشوب و تهیه خوراک رسانه‌ای برای تجزیه‌طلبان اقدام به تهیه فیلم و عکس از مغازه‌ها و اماکن تجاری و صنعتی کرده بودند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از بازداشت عده‌ای از عوامل وابسته به تروریست‌های تجزیه‌طلب در شهرهای مریوان و بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی از بازداشت عده‌ای از عوامل وابسته به تروریست‌های تجزیه‌طلب در شهرهای مریوان و بانه خبر داد و اظهار داشت: این مزدوران ضدانقلاب صبح جمعه به قصد ایجاد آشوب و تهیه خوراک رسانه‌ای برای تجزیه‌طلبان اقدام به تهیه فیلم و عکس از مغازه‌ها و اماکن تجاری و صنعتی کرده بودند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد مربوط به عناصر و گروهک‌های ضدانقلاب بودند و به صورت پراکنده در شهرستان‌ها دنبال ایجاد ناامنی بودند که توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان کردستان بازداشت شدند.

رمضانی خاطر نشان کرد: این گروهک‌های تروریستی دنبال عملیات و ایجاد ناامنی در سطح استان بودند که خوشبختانه با بازداشت سرشبکه‌ها و عناصر وابسته آنان، همه توطئه‌ها و نقشه‌ها خنثی و شاهد هیچ‌گونه اقدامی نبودیم.

وی افزود: امنیت در سطح استان پایدار و هیچ گونه مشکلی نداریم، از این عوامل وابسته به تروریست‌ها تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین