|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۳۷۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
ایجاد بحران آمریکایی از سمت غرب و توسط صهیونیستها از یک سو و با بهره گیری از اختلافهای مذهبی، جنسیتی و مسأله زن در داخل کشور از سویی دیگر هدف گذاری شده است اما این حجم از علاقه به اهل بیت (ع) و پیامبر در کشور ما نشان می دهد که دشمن راه به جایی نمی برد.

سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر رضوی دوران نبی مکرم اسلام (ص) و بحرانی که در آن زمان به وجود آمد را مثال زد و افزود: بحران در زمان پیامبر اسلام (ص) زمانی به وقوع پیوست که ارتباط عاطفی بین مردم و پیامبر قطع شد و همین موضوع عامل ایجاد بحران شد.

وی ادامه داد:ایجاد بحران آمریکایی از سمت غرب و توسط صهیونیستها از یک سو و با بهره گیری از اختلافهای مذهبی، جنسیتی و مسأله زن در داخل کشور از سویی دیگر هدف گذاری شده است اما این حجم از علاقه به اهل بیت (ع) و پیامبر در کشور ما نشان می دهد که دشمن راه به جایی نمی برد.

امام جمعه مشهد گفت: حضور ۳۰ میلیون زائر در پیاده روی اربعین، حضور هزاران زایر پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد و همچنین حضور هشت میلیون زائر در روزهای پایانی ماه صفر در این شهر نشان می دهد که این رابطه عاطفی بین مردم و اهل بیت (ع) هیچ گاه نمی گذارد که در کشور بحران ایجاد شود.

علم الهدی ادامه داد: افرادی که مشتاقانه در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس در حرکت هستند و حضور میلیونی زائران در حرم همه نشان دهنده عشق مردم به اهل بیت (ع) است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از حضور زائران زن اهل سنت در حرم مطهر رضوی قدردانی کرد و گفت: عشق به اهل بیت، شیعه و سنی و مذهب نمی شناسد، رابطه عاطفی مردم با پیامبر اسلام و اهل بیت ایشان همچنان برقرار است لذا هیچ قدرتی نمی تواند بحران ایجاد کند.

علم الهدی در پایان خطبه های نماز جمعه امروز مشهد از حضور رییس جمهور در این مراسم قدردانی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین