|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۷۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
بانکی که روزگاری در چند گیشه محدود خلاصه می شد توانست با جهد و تلاش نیروی انسانی متخصص و پر تلاش خود تبدیل به چنان نهادی شود که در برهه های مختلف تاریخ کشور، دوشادوش اقشار مختلف میهن اسلامی برای آبادانی و سرافرازی کشور نقش آفرینی کند.ترمیم آثار بر جا مانده از هشت سال دفاع مقدس و احیاء زیر ساخت های صنعتی و اقتصادی کشور تنها گوشه ای از کارنامه پرافتخار این بانک بزرگ را تشکیل می دهد.
    دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران پیامی به شرح زیر صادر کرد:

نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران، گرامیداشت تاسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران عزیزمان آغاز کرد.

بانکی که روزگاری در چند گیشه محدود خلاصه می شد توانست با جهد و تلاش نیروی انسانی متخصص و پر تلاش خود تبدیل به چنان نهادی شود که در برهه های مختلف تاریخ کشور، دوشادوش اقشار مختلف میهن اسلامی برای آبادانی و سرافرازی کشور نقش آفرینی کند.ترمیم آثار بر جا مانده از هشت سال دفاع مقدس و احیاء زیر ساخت های صنعتی و اقتصادی کشور   تنها گوشه ای از کارنامه پرافتخار این بانک بزرگ را تشکیل می دهد.

امروز نیز بانک ملی ایران نیاز دارد تا بیش از پیش این نقش پیشرو را به عنوان بازوی اجرایی دولت محترم تقویت کند.

حمایت از شرکت های دانش بنیان،پاسخگویی به نیازهای عمومی مردم به خصوص در پرداخت تسهیلات خرد،حمایت از بخش تولید به عنوان پیشران مقابله با تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران و تحقق همه محورهای اقتصاد مقاومتی، مسیر روشنی است که بانک ملی ایران با همه ظرفیت خود در راه آن کوشش می کند.

اینجانب ضمن تبریک نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران آرزومندم که این بانک با تاسی به روحیه جهادی و استفاده از ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد،در مسیر تحقق اهداف عالیه دولت سیزدهم کوشا و ساعی باشد و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزاید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین