|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۳۷۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
در شرایط کنونی که عرصه ورزش به یکی از ارگان‌های اصلی جنگ نرم تبدیل شده است قهرمانان و مدال‌آوران ورزش سفیران نظام جمهوری اسلامی مسوولیت صیانت و عرضه معرفت در میادین بزرگ بین‌المللی را برعهده دارند و بزرگ مردان و دلیر زنان با برگرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور در این میادین تلاش دشمنان را برای فرافکنی و کاش بذر ناامید نقش بر آب می‌کنند.

سرپرست وزارات ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کشور گفت: حضور دختران با حجاب اسلامی عظمت زن اسلامی را تکرار می‌کند و به این مساله تاکید دارد که ورزش بدون ارزش برای کشور فاقد اعتبار است.

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی صبح دوشنبه در مراسم ضمن تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رییس‌جمهور اظهار کرد: در این مراسم از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که همیشه حامی ورزش کشور است بهره‌مند شدیم و بعد از گذشت 2 سال از خدمت دولت سیزدهم ورزش کشور مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته است. رییس‌جمهور همواره نگاه ویژه و متفاوت به امر ورزش دارد و به عدالت محوری و رفع مشکل مدال‌آوران تاکید داشته و دارد.

او ادامه داد: در شرایط کنونی که عرصه ورزش به یکی از ارگان‌های اصلی جنگ نرم تبدیل شده است قهرمانان و مدال‌آوران ورزش سفیران نظام جمهوری اسلامی مسوولیت صیانت و عرضه معرفت در میادین بزرگ بین‌المللی را برعهده دارند و بزرگ مردان و دلیر زنان با برگرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور در این میادین تلاش دشمنان را برای فرافکنی و کاش بذر ناامید نقش بر آب می‌کنند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: حضور دختران با حجاب اسلامی عظمت زن اسلامی را تکرار می‌کند و همواره بر این مساله تاکید می‌کنند که ورزش بدون ارزش برای کشور ما فاقد اعتبار است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین