|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۶
کد خبر: ۳۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
سخنگوی فدراسیون کشتی ایران گفت: به آینده کشتی کرمانشاه که با دو تیم آزاد و فرنگی و یک تیم پهلوانی در جام تختی شرکت کرده است، خوشبین هستم.
'علیرضا رضایی' عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری فینال سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی جام تختی که در سرسرای امام خمینی (ره) کرمانشاه در حال برگزاریست، به خبرنگار ایرنا افزود: کرمانشاه مهد کشتی ایران است و روزهای درخشانی پیش رو دارد.

وی اظهار کرد: جام تختی فرصتی بسیار مناسب برای عرض اندام جوانان جویای نام کشتی ایران است و به طور قطع کشتی گیران ایرانی حاضر در این جام زیرنظر کادر فنی تیم های ملی کشتی قرار دارند و از آنها دعوت خواهد شد.

رضایی گفت: حضور حدود 250 کشتی گیر از 15 کشور جهان باعث شده که این مسابقات دارای سطح بالایی باشد.

وی در مورد دلایل حضور نیافتن کشتی گیران نامدار و اعضای تیم های ملی در این جام گفت: این مساله به دو دلیل است نخست اینکه فرصتی برای درخشش کشتی گیران جوان را فراهم کنیم و دوم اینکه با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی، قصد نداشتیم کشتی گیران اصلی مان را با خطر مصدومیت مواجه کنیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی ایران در پاسخ به این سووال که آیا مشکلات مالی فدراسیون کشتی برطرف شده یا خیر گفت: مشکلات مان نسبت به قبل کمتر شده ولی همچنان نیاز به حمایت مالی دولت و وزارت ورزش داریم.

رضایی در پایان حضور تماشاگران کرمانشاهی را باشکوه ارزیابی کرد و گفت: تماشاگران کرمانشاهی همواره بخشی از سرمایه کشتی ایران بوده و هستند.

در سی و پنجمین دوره مسابقات جام تختی که به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است،257 کشتی گیر از 15 کشور جهان روی تشک می روند.

محمدحسن محبی از کرمانشاه با هشت عنوان قهرمانی، پرافتخارترین کشتی گیر جام تختی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین