|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۹
کد خبر: ۳۷۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰
سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات در اجرای ماده 22 آیین‌نامه، به منظور ارتقای سلامت اداری و کاهش زمان پاسخگویی به شاکیان و افزایش رضایت‌مندی فعال شده است و از طریق آن، والدین می توانند شکایات خود را در آن ثبت کنند. همچنین سازمان تعلیم و تربیت کودک، ادارات کل استان‌ها و مناطق تابعه، مسؤولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند.

فارس:امکان ثبت شکایات و گزارش‌های مردمی درباره وضعیت کودکستان‌ها در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان ملی تعلیم‌ و تربیت کودک فراهم شد.

 امکان ثبت شکایات و گزارش‌های مردمی درباره وضعیت کودکستان‌ها در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان ملی تعلیم‌ و تربیت کودک در بخش «شکوا» فعال شده است.

سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات در اجرای ماده 22 آیین‌نامه، به منظور ارتقای سلامت اداری و کاهش زمان پاسخگویی به شاکیان و افزایش رضایت‌مندی فعال شده است و از طریق آن، والدین می توانند شکایات خود را در آن ثبت کنند. همچنین سازمان تعلیم و تربیت کودک، ادارات کل استان‌ها و مناطق تابعه، مسؤولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند.

برای استفاده از این خدمت به آدرس eservices.smttk.gov.ir مراجعه کنید.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین