|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۳۷۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۶
ایکس در تلاش است تا کاربران به طور کامل توییتر را فراموش کنند و این شامل شرایط جدید خدمات آن می شود. اکنون کاربران در توییتر خود با پاپ آپ هایی مواجه می شوند که به شرایط جدیدی اشاره می‌کنند که از 29 سپتامبر(7مهر) به اجرا در می‌آیند و آن تغییر نام «ری‌توییت» به «ری پست» است، که اساساً مهر نهایی برای مرگ کلمه توییت است.

ورج:خبرها حاکی از این است که با اعمال قوانین و شرایط جدید در 29 سپتامبر(7مهر) ری‌توییت‌ها به ری‌پست تغییر نام خواهند داد.

ایکس در تلاش است تا کاربران به طور کامل توییتر را فراموش کنند و این شامل شرایط جدید خدمات آن می شود. اکنون کاربران در توییتر خود با پاپ آپ هایی مواجه می شوند که به شرایط جدیدی اشاره می‌کنند که از 29 سپتامبر(7مهر)  به اجرا در می‌آیند و آن تغییر نام «ری‌توییت» به «ری پست» است، که اساساً مهر نهایی برای مرگ کلمه توییت است.

این قوانین به موارد دیگری همچون ممنوع بودن جمع آوری داده های ایکس برای هر منظوری اشاره می کند. ماسک قبلاً از شرکت‌های هوش مصنوعی مانند اپن ای آی، صاحب چت‌جی‌پی‌تی، به دلیل استفاده از داده‌های توییتر برای آموزش مدل‌های زبان بزرگ خود ابراز نارضایتی کرده بود و با همین ادعا محدودیت هایی را در زمینه تعداد توییت های خوانده شده توسط کاربران وضع کرد. این محدودیت ها کاربران توییتر را با نگرانی هایی مواجه کرد به طوری که عده ای از آن ها به تردز، کوچ کردند.

ایکس همچنین در حال برنامه ریزی برای اعمال سیاست حفظ حریم خصوصی جدید در 29 سپتامبر است. این سیاست جدید می‌گوید که ایکس حجم داده‌هایی را که از کاربران جمع‌آوری می‌کند، از جمله داده‌های بیومتریک و سابقه اشتغال آن ها را افزایش می‌دهد.

توییتر بعد از خریده شدن توسط ماسک و ترک تبلیغ کنندگان با مشکلات زیاد اقتصادی رو به رو شده است و در این جهت برخی از سرویس های این پلتفرم به صورت پولی برای کاربران عرضه می شود. در این راستا محدودیت های جدیدی در مورد تعداد پیام های خصوصی ارسالی و توییت های خوانده شده برای کاربران وضع شده تا آن ها را به سوی سرویس پولی سوق دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین