|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۳۷۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و این محور در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده های انارک، هزارچم و سیاه بیشه ترافیک سنگین است.

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس، ترافیک سنگین در محوز هراز و آزادراه رشت-قزوین و تردد روان در محور مهران-ایلام خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر  تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و این محور در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده های انارک، هزارچم و سیاه بیشه ترافیک سنگین است.

 تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر(شمال به جنوب) این آزادراه روان است.

در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل رینه تا آب اسک و آزادراه رشت - قزوین محدوده های سراوان و رودبار ترافیک سنگین است. همچنین در محور فیروزکوه (مسیر رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان بوده و آزادراه رشت – قزوین دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

تردد روان در محور مرز مهران - ایلام .

تردد روان در محور مرز شلمچه - خرمشهر.

تردد روان در محور مرز چذابه - بستان.

تردد روان در محور مرز خسروی - قصرشیرین.

تردد روان در محور مرز باشماق - مریوان.

تردد روان در محور مرز تمرچین - پیرانشهر.

در زمان حاضر در برخی از محورهای استان های اردبیل ، گیلان و مازندران باران می‌بارد.

انسدادها

*محدودیت تردد با تغییر مسیر:

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

غیر شریانی

گیلانغرب – سومار.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین