کد خبر: ۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید از ستاره پرتغالی تیمش که مدتی است دچار افت شده تمجید کرد و او را بهترین بازیکن کهکشانی‌ها دانست.
در شرایطی که اکثر رسانه‌ها به افت اخیر کریستیانو رونالدو در رئال مادرید اشاره داشته‌اند و اخیراً از وی به خاطر برگزاری جشن تولد 30 سالگی‌اش چند ساعت پس از ارائه نمایش ناامید کننده‌اش در روز شکست 4 بر صفر کهکشانی‌ها در دربی مادرید انتقاد کرده‌‌اند، کارلو آنچلوتی از او حمایت کرد.

آنچلوتی در گفت‌وگو با نشریه آبولای پرتغال اظهار داشت: رونالدو یکی از رهبران ترکیب فعلی رئال مادرید است. او با همه بازیکنان تیم صحبت می‌کند به خصوص با بازیکنان جوان و عضوی کلیدی برای تیم ما به حساب می‌آید درست مانند په‌په، سرخیو راموس، ایکر کاسیاس و مارسلو.

کارلتو ادامه داد: اگر او شور و شوقش را برای فوتبال بازی کردن حفظ کند، با توجه به شرایط فیزیکی فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند مدت‌ها به دوران بازیگری‌ خود ادامه دهد. کریستیانو بازیکنی با توانایی‌های منحصر به فرد در دنیای مدرن فوتبال است. او استعدادی خارق‌العاده دارد و با نگرشی حرفه‌ای از این استعداد لذت می‌برد و در سطحی بازی می‌کند که نظیرش کمتر دیده می‌شود.

رونالدو با وجود افتی که در سال 2015 داشته است هنوز هم با 28 گل زده در 19 بازی‌اش برای رئال مادرید در فصل جاری لالیگا، برترین گلزن حال حاضر رقابت‌ها محسوب می‌شود. او تا سال 2018 با کهکشانی‌ها قرارداد دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین