|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۶
کد خبر: ۳۷۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰
نائب رئیس مجلس اظهار داشت: در بخش‌های پزشکی، خدماتی و نظامی بسیار پیشرفت کرده ایم و امروز قدرت داریم و کار بسیار شده و مشکلاتی هم داریم ولی روبه جلو حرکت کرده ایم و دشمنان فقط می‌خواهند معضلات گفته شود و از پیشرفت‌ها چیزی نمی‌گویند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به سطحی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمن جرئت تعرض ندارد و در عرصه‌های مختلف پزشکی، هسته ای، موشکی و پهپادی دنیا می‌بیند که چه پیشرفتی کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهیدان گرانقدر آیت‌الله قدوسی نخستین دادستان انقلاب اسلامی و سرتیپ دستجردی در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ع) نهاوند اظهار داشت: نهاوند سابقه درخشانی در انقلاب دارد و شهیدان آیت الله حیدری و قدوسی افتخار نهاوند هستند.

نائب رئیس مجلس گفت: تربیت نیروهای انقلابی، کارآمد و با تقوا از مهمترین اقدامات شهید آیت الله قدوسی اولین دادستان انقلاب اسلامی بود و امروز هم برای ادامه راه انقلاب نیازمند کار جهادی توسط نیروهای انقلابی هستیم.

 وی گفت: دشمنان انقلاب از ابتدا در پی ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی بودند و در حوادث مختلف شخصیت‌های مبارز و عالمی چون شهید قدوسی را به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: دشمنان، عالمان و شخصیت‌های برجسته‌ای چون شهید قدوسی، بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر و شهید حیدری را که در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند را ترور کروند تا حرکت انقلاب را متوقف کنند.

ذوالنوری افزود: شهید قدوسی از محورهای اصلی تحول در حوزه علمیه بودند و از ابتدا در خط مبارزه بودند و یار صدیق امام خمینی(ره) و مکتب اسلامی بودند.

وی ادامه داد: شهید قدوسی مبارزی انقلابی و شخصیتی متفکر و دغدغه مند بودند و تربیت رزمنده و مبارز را در دستور کار داشتند و عالمی کم نظیر بودند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این شهید والامقام به همراه شهید مطهری و شهید بهشتی در محضر عالمان بزرگی چون آیت الله بروجردی و علامه طباطبایی پرورش یافته اند.

وی ادامه داد: ایشان از تاسیس کنندگان مدرسه حقانی بود که برای انقلاب مدیر و کادرسازی کرد و منشا خدمات بسیار زیادی بود و مدیرانی انقلابی و مومن پرورش دادند.

ذوالنوری اظهار داشت: شهید قدوسی در دورانی دادستان انقلاب شدند که با انواع دشمنی‌ها و نفوذ و مشکلات مختلف در کشور مواجه بودیم ولی ایشان با نظم و مدیریت اوضاع را کنترل کردند و به حق در این ماموریت موفق بودند.

وی بیان کرد: با وجود همه مشکلات ولی شهید قدوسی همواره تقوا را رعایت می‌کرد و در پیام امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت ایشان هم امام راحل بر تقوای شهید قدوسی تاکید داشتند.

نائب رئیس مجلس افزود: شهید قدوسی همچنان که در سنگر انقلاب خدمت می کرد فرزند برومندشان نیز در جبهه‌های جنگ حضور فعال داشت و به شهادت رسید چون پرورش یافته خانواده‌ای بود که به مکتب شهدا اعتقاد داشت.

وی بیان داشت: کادرسازی و پرورش مدیران انقلابی و مومن برای آینده انقلاب اسلامی از جمله فعالیت‌های مهم و اثرگذار ایشان بود.

این نماینده مجلس گفت: امروز نیاز ما روحیه انقلابی‌گری و نظام‌سازی شهید قدوسی است و ایشان پرورش یافته مکتب امام بود و همواره ولایتمدار و برای همه ما الگو بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمنان می‌خواهند القا کنند که ما نمی توانیم پیشرفتی کنیم و می‌خواهند در ذهن جوان بگویند که انقلاب اسلامی توان حل مشکلات را ندارد و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و هجمه‌های همه جانبه در حال القای این موارد است.

ذوالنوری در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای عبور از مشکلات امروز نیاز به کار جهادی و انقلابی داریم و بخشی از مشکلات که به تحریم ها هم ارتباط ندارد قابل حل است.

وی ادامه داد: باید پیشرفت‌های کشور را کسانی که تریبون دارند برای مردم بیان کنند چون در مقایسه با گذشته در عرصه های مختلف بسیار پیشرفت کردیم و اینها باید گفته شود.

نائب رئیس مجلس اظهار داشت: در بخش‌های پزشکی، خدماتی و نظامی بسیار پیشرفت کرده ایم و امروز قدرت داریم و کار بسیار شده و مشکلاتی هم داریم ولی روبه جلو حرکت کرده ایم و دشمنان فقط می‌خواهند معضلات گفته شود و از پیشرفت‌ها چیزی نمی‌گویند.

ذوالنوری بیان کرد: امروز به سطحی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمن جرئت تعرض ندارد و در عرصه‌های مختلف پزشکی، هسته ای، موشکی و پهپادی دنیا می‌بیند که چه پیشرفتی کرده‌ایم.

وی افزود: دنیا از این همه پیشرفت با وجود شرایط تحریم متحیر شده و این پشرفت‌ها توسط فرزندان انقلابی شما ایجاد شده و دشمن را سرجایش نشانده است.

نایب‌ رئیس مجلس عنوان کرد: عرصه‌هایی که پیشرفت کرده‌ایم حوزه‌هایی بوده که ارزش‌های انقلاب و روحیه و تفکر بسیجی و ولایتمداری حاکم بوده و امروز هم راه درمان کشور اتکا به ارزشهای انقلابی و پیروی از ولایت فقیه است.

ذوالقدر بیان کرد: شهید قدوسی با تاسیس مدرسه حقانی به تربیت نسل و مدیرانی پرداخت که بعدها و در طول تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی کمک فراوانی به مدیریت کشور کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین