|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲
کد خبر: ۳۷۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
شولتس روز شنبه در حال پیاده‌روی زمین خورد که باعث ایجاد کبودی‌هایی روی صورتش شد که به گفته دولت آلمان، به همین خاطر برخی دیدارهای این هفته‌اش را لغو کرد.

صدراعظم آلمان پس از حادثه‌ای که هنگام دویدن برای او رخ داد، تصویری با یک چشم‌بند از خود در فضای مجازی منتشر کرده و از وضعیت سلامتی‌اش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان که در پیاده‌روی آخر هفته دچار حادثه شد، امروز تصویری از خود با چشم‌بندی سیاه و کبودی‌های تیره‌ روی سمت راست صورتش در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و گفت که از دیدن واکنش‌ها در فضای مجازی «هیجان‌زده» است.

شولتس که برای برطرف کردن نگرانی‌ها درباره سلامتی او، در عکسی که در دفتر صدر اعظم از او گرفته شده، لبخند می‌زند، در صفحه کاربری‌اش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «از آرزوهای خوبتان ممنونم. در ظاهر بدتر به نظر می‌آید.»

شولتس روز شنبه در حال پیاده‌روی زمین خورد که باعث ایجاد کبودی‌هایی روی صورتش شد که به گفته دولت آلمان، به همین خاطر برخی دیدارهای این هفته‌اش را لغو کرد.

سخنگوی او امروز در برلین به خبرنگاران گفت که حال صدر اعظم خوب است و این تصویر به این دلیل از او انتشار یافت که وضع فعلی چهره او با وجود کبودی‌ها، طی یکی-دو هفته آتی عادی به نظر بیاید.



تصویر منتشر شده از صدراعظم آلمان در صفحه کاربری او در شبکه اجتماعی ایکس

صدراعظم ۶۵ ساله، پس از وقوع این حادثه قرارهای کاری‌اش در شهر هسن را لغو کرد که انتخابات پارلمانی قرار است به زودی در آن برگزار شود. اگرچه، انتظار می‌رفت که او روز دوشنبه در برلین در انظار عمومی ظاهر شود.

او قرار است برای شرکت در نشست گروه جی‌۲۰ به دهلی‌نو سفر کند.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که شولتس هنگام دویدن در شهر زادگاهش در پوتسدام زمین خورده بود.

شولتس از دسامبر ۲۰۲۱ رهبری آلمان را بر عهده داشته است. او پیش از این در سمت‌های وزیر دارایی و کار آلمان و شهردار هامبورگ خدمت کرده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین