|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۶
کد خبر: ۳۷۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
البته این دو قطبی مربوط به دوره خاصی نمی شود چرا که این دو قطبی همواره در برابر هم قرار داشته و دارد؛ قرآن به طرفداران امامت نور، حزب الله اطلاق می‌کند و کسانی که در محور امامت شیطان قرار می‌گیرند از آن‌ها به عنوان حزب شیطان یاد می‌کند؛ امروز ولی فقیه محور امامت نور است و ایران نماد جبهه حق در برابر آمریکا و نماد شیطان و استکبار است.

حجت‌الاسلام علی سعیدی گفت: دوقطبی حق و باطل مربوط به دوره خاصی نمی شود چرا که این دو قطبی همواره در برابر هم قرار داشته و دارد. امروز ولی فقیه محور امامت نور است و ایران نماد جبهه حق در برابر آمریکا، نماد شیطان و استکبار است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در دومین سالگرد درگذشت سردار سرلشکر بسیجی «سید حسن فیروزآبادی» رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح که صبح امروز (یکشنبه) در مسجد شهدای ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه این مرحوم یکی از چهره‌های موثر در تحکیم مبانی نظام، انقلاب و ولایت فقیه بود، اظهار کرد: در داستان کربلا دو قطبی بین حق و باطل بود، یعنی امام حسین (ع) محور حق و یزید محور باطل بود به همین جهت بعید می‌دانم در ملت ما کسی نسبت به این موضوع تردید داشته باشد؛ این دو قطبی فقط مربوط به آن دوران نمی‌شود، زیرا اولین دو قطبی که بین‌ حق و باطل شکل گرفت بین هابیل (نماد جبهه حق) و قابیل (نماد جبهه باطل) بود و  در دوره دیگری تقابل بین ابراهیم و نمرود، پیامبر اسلام و ابوسفیان وجود داشت.

وی‌ افزود: البته این دو قطبی مربوط به دوره خاصی نمی شود چرا که این دو قطبی همواره در برابر هم قرار داشته و دارد؛ قرآن به طرفداران امامت نور، حزب الله اطلاق می‌کند و کسانی که در محور امامت شیطان قرار می‌گیرند از آن‌ها به عنوان حزب شیطان یاد می‌کند؛ امروز ولی فقیه محور امامت نور است و ایران نماد جبهه حق در برابر آمریکا و نماد شیطان و استکبار است.

سعیدی اضافه کرد: ایران در این‌ جبهه تنها نیست بلکه هر کسی در این جهان به نوعی به عمل انقلاب اسلامی ایران رضایت دارد جزو جبهه حق قرار می‌گیرد، یعنی هر فردی در هر نقطه‌ای از جهان که ارتباط دلی و قلبی با ولایت و امامت و اسلام و انقلاب داشته باشد در جبهه حق قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بین‌حق و باطل، جبهه سومی وجود ندارد، ادامه داد: یکی از پیچیدگی‌های جوامع بشری این است که بسیاری از انسان‌ها تصور می‌کنند می‌توانند در هیچ کدام از این دو جبهه قرار نگیرند و به اصطلاح بی طرف باشند در حالی که ما به غیر از جبهه حق و باطل، جبهه دیگری نداریم یعنی اگر حق نباشد به طور یقین باطل است.

سعیدی تصریح کرد: هر روز این دو جبهه در صدد توسعه هستند لذا همان گونه که دشمن در حال توسعه جبهه خود است، جامعه اسلامی باید به دنبال توسعه باشد؛ داستان سلبریتی‌ها عبرت‌هایی دارد که چگونه دشمن آن‌ها را جذب می‌کند و یا چه عمامه به سرهایی که قبل از انقلاب برای اولین بار اسم امام خمینی (ره) را آن‌ها بکار می‌بردند، ولی بعدها گرفتار جبهه شیطان شدند و همین طور کسانی که ابتدا مقابل امام خمینی (ره) ایستادگی می‌کردند، اما بعدها جذب جبهه حق شدند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در ادامه بیان داشت: افرادی داریم که در پایداری نظام نقش ارزشمندی هم، چون فیروزآبادی داشتند، ولی درباره نقش آن‌ها کمتر مطلبی بیان شده است؛ مرحوم فیروزآبادی به شدت به روحانیت اعتقاد عمیق داشت به شکلی که درک وی از روحانیت نسبت به خیلی‌ها از روحانیون بیشتر بود و از درون جانش برای اسلام و این انقلاب دفاع می‌کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین