|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۳۷۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
امام‌جمعه موقت شیراز عنوان کرد: مجموعه اقداماتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال انجام است، موجب تأمین امنیت اجتماعی و فردی می‌شود و لازم به ذکر است که در جمهوری اسلامی به هنجارشکنان اجازه فعالیت نخواهیم داد.

مهر: امام‌جمعه موقت شهر شیراز گفت: دولت سیزدهم اقدامات اثرگذار و مهمی انجام داده که در میان تمام دولت‌های گذشته سرآمد است.

اسلام سید ابو فاضل رضوی اردکانی ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شیراز بیان کرد: برخی از اقدامات موجب شده تا افراد زیادی به‌خاطر رفتار یک شخص دچار گناه شوند.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌هایی که در جمهوری اسلامی به آن تأکید ویژه‌ای شده است، تأمین امنیت برای آحاد مختلف مردم است؛ ازاین‌رو شاهد هستیم که اقداماتی در جامعه در حال انجام است که این شرایط در استان و کشور محقق شود.

امام‌جمعه موقت شیراز عنوان کرد: مجموعه اقداماتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال انجام است، موجب تأمین امنیت اجتماعی و فردی می‌شود و لازم به ذکر است که در جمهوری اسلامی به هنجارشکنان اجازه فعالیت نخواهیم داد.

او یادآور شد: حجاب تنها برای زنان نیست؛ بلکه موضوع حجاب مسئله‌ای عامل و برای تمام آحاد جامعه است؛ ازاین‌رو هم زنان و هم مردان باید مسئله حجاب را رعایت کنند.

به گفته این مقام مسئول، اربعین حسینی یکی از بزرگ‌ترین اجتماع‌های شیعیان در جهان است و موجب شده تا نگاه تمام جهان به شیعیان معطوف شود.

امام‌جمعه موقت شیراز در خطبه‌های سیاسی نمازجمعه شیراز نیز بیان کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۲۰ میلیون شغل ایجاد شده و نزدیک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکن نیز طی این دولت احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات دولت سیزدهم بسیار خوب و اثرگذار بوده، اضافه کرد: در دولت سیزدهم سه هزار و ۵۰۰ بنگاه اقتصادی که رها شده نیز به چرخه تولید بازگشته است البته بزرگ‌ترین طرح اقتصادی دولت راه‌اندازی زنجیره گاز کشور با فعال‌سازی منطقه اقتصادی عسلویه است.

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی در مورد فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط بهزیستی فارس بیان کرد: اداره کل بهزیستی فارس رها و مدیریت این اداره کل در استان فارس به‌شدت ضعیف است.

وی اضافه کرد: اقدامات اداره کل بهزیستی فارس در شأن استان نبوده و مدیران ارشد کشور، استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با ایجاد کمیسیون‌های نظارتی زمینه برخورد قانونی با مدیران ارشد بهزیستی فارس را فراهم کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین