|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۳۷۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵
باید خودمان را کم کم برای آسیا که آوردگاه سختی است آماده کنیم تا بازی‌های خوبی انجام دهیم. درباره اتفاقاتی که اشاره داشتید چون شاید از حق فوتبالیست‌ها دفاع کردم، رخ داد. البته توهین نداشتم. فقط گفتم ما فوتبالی‌ها به سختی به این جا رسیدیم. بدون کفش و امکانات و روی آسفالت داغ تمرین کردیم. هیچ وقت آویزان کسی نبودیم و همیشه نان بازوی‌مان را خوردیم و از منبعی کمک نگرفتیم اما برخی دوستان صحبت‌های غیرواقع داشتند و به حواشی دامن زدند و به موفقیت های ما اشاره نداشتند. البته به حواشی توجه نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی راحتی نبود و می‌دانستیم بازی سخت است چون فولاد مهره‌های خوبی دارد و باتوجه به نتایج قبلی خیلی انگیزه داشتند که از ما نتیجه بگیرند.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر ایران با ۲ گل فولاد خوزستان را در خانه خود شکست داد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: از میزبانی فولاد و هواداران این تیم و هواداران خودمان تشکر می‌کنم. جو خوبی ایجاد کردند. بازی خوبی برگزار شد. بازی راحتی نبود و می‌دانستیم بازی سخت است چون فولاد مهره‌های خوبی دارد و باتوجه به نتایج قبلی خیلی انگیزه داشتند که از ما نتیجه بگیرند.

وی ادامه داد: فولادی‌ها خیلی دویدند و فضاهای زیادی ایجاد کردند که پر کردن آن‌ها خیلی سخت بود. البته در دقایقی از بازی توانستیم به موقعیت برسیم و هم توانستیم با گردش توپ در زمین حریف این کار را انجام دهیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که علی‌رغم این که مشکلات زیادی دارند برای برد وارد زمین شدند. بازی سختی بود و شرایط آب و هوایی و انگیزه فولاد و میزبانی کار را سخت کرده بود. در دقابق خوبی به گل رسیدیم و توانستیم با گلزنی و تعویض‌هایمان، بازی را بیشتر مدیریت کردیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. برد سختی بود و خدا را شکر می‌کنیم و آن را مانند بردهای قبلی به هواداران خوبمان تقدیم می‌کنیم.
هیچ وقت آویزان کسی نبودیم

سرمربی پرسپولیس گفت: باید خودمان را کم کم برای آسیا که آوردگاه سختی است آماده کنیم تا بازی‌های خوبی انجام دهیم. درباره اتفاقاتی که اشاره داشتید چون شاید از حق فوتبالیست‌ها دفاع کردم، رخ داد. البته توهین نداشتم.  فقط گفتم ما فوتبالی‌ها به سختی به این جا رسیدیم. بدون کفش و امکانات و روی آسفالت داغ تمرین کردیم. هیچ وقت آویزان کسی نبودیم و همیشه نان بازوی‌مان را خوردیم و از منبعی کمک نگرفتیم اما برخی دوستان صحبت‌های غیرواقع داشتند و به حواشی دامن زدند و به موفقیت های ما اشاره نداشتند. البته به حواشی توجه نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.
نباید در آسیا مثل فیل و فنجان باشیم

او درباره بازی با النصر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برای بردن می‌جنگیم و در چند سال گذشته نشان دادیم یکی از قدرت‌های آسیا هستیم. اکنون بحث امکانات است.  آن‌ها از آن سمت بام افتاده اند و ما هم از این سمت بام. ما هوادارمان را نداریم و تبلیغات محیطی هم نیست. این موارد در فوتبال ایران رقم می‌خورد. من مخالف هزینه‌های زیاد هستم اما نباید شرایط نابرابر باشد که مثل فیل و فنجان باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره توهین به فوتبالی‌ها اظهار کرد: هر مربی و بازیکنی که برای مردم و کشورش زحمت کشیده باید مورد احترام قرار گیرد. نمونه آن علی دایی است که عزیز مردم است و نام او از ذهن مردم پاک نمی‌شود. به پیشکسوتان اهمیت داده نمی شود و زندگی سختی دارد و نباید آن‌ها و اسطوره ها را از یاد ببریم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین