|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۳۷۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
در روند مراحل قانونی عملیات پاکسازی، هماهنگی‌های لازم با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انجام گرفته و همه متولیان امر دست به دست هم دادند تا تمامی نقاط آلوده در دریا و خشکی پاکسازی شود.

فارس:  کیامرث جوکار رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای عملیات پاکسازی نقاط آلوده در دریا و حاشیه ساحل و خشکی تاکنون ۲ شناور از اداره کل بندر و دریانوردی استان بوشهر به همراه ۲۰ نفر از نیروهای این اداره، نیروهای کمکی منطقه ویژه اقتصادی پارس و عسلویه و نفت فلات قاره با تجهیزات در منطقه مستقر شدند.

وی افزود: در روند مراحل قانونی عملیات پاکسازی، هماهنگی‌های لازم با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انجام گرفته و همه متولیان امر دست به دست هم دادند تا تمامی نقاط آلوده در دریا و خشکی پاکسازی شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: جریان نفت در لوله مسیر خط انتقال که دچار نشتی شده بود، بسته شده و قرار است غواصان نفت فلات قاره عملیات تخصصی مهار آن را انجام دهند. به‌محض اطلاع از آلودگی نفتی، با هماهنگی لازم تیم مقابله با آلودگی از اداره کل بندر و دریانوردی استان بوشهر به منطقه اعزام شدند و پس از استقرار بازدید میدانی، علت آن مشخص شد که نشت نفت از خط انتقال بندر گناوه-جزیره خارگ است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین