کد خبر: ۳۷۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
هنوز برای اعلام محل تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا و این که آیا این اقدام در دوحه انجام خواهد شد و نیز در رابطه با انتقال پول‌های ایران به بانک‌های قطری زود است و در زمان مناسب در رابطه با این موضوعات اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

ماجد الانصاری سخنگوی وزارت امورخارجه قطر سه‌شنبه شب گفت: توافق مبادله زندانیان میان ایران و آمریکا که با میانجی‌گری کشورش در حال انجام است، وارد مرحله اجرایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از پایگاه خبری "الخلیج انلاین" وی که در نشست هفتگی خود سخن می گفت، همچنین خاطرنشان کرد: هنوز برای اعلام محل مبادله زندانیان میان ایران و آمریکا زود است.

الانصاری ادامه داد: نقش قطر [برای میانجی‌گری] همچنان ادامه دارد و برای اجرای این توافق و آزادی زندانیان و آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در بانک‌ها، تماس با طرف‌های مختلف جریان دارد.

وی اضافه کرد: هنوز برای اعلام محل تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا و این که آیا این اقدام در دوحه انجام خواهد شد و نیز در رابطه با انتقال پول‌های ایران به بانک‌های قطری زود است و در زمان مناسب در رابطه با این موضوعات اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین