|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۳۷۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
ناهید کیانی در حاشیه بازدید کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، و محمود خسروی‌وفا، رییس کمیته ملی المپیک، از اردوی تیم ملی تکواندوی مردان و زنان ایران قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: پس از تلاش های زیاد توانستم مقام قهرمانی جهان را به دست آورم و پاداش‌هایی گرفتم که برایم تعجب‌آور بود!


قهرمان تکواندوی جهان با اشاره به اینکه بالاترین قرارداد لیگ تکواندوی بانوان ایران ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان است، گفت: رقم قراردادها خنده‌دار است!

به گزارش ایسنا، ناهید کیانی در حاشیه بازدید کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، و محمود خسروی‌وفا، رییس کمیته ملی المپیک، از اردوی تیم ملی تکواندوی مردان و زنان ایران قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: پس از تلاش های زیاد توانستم مقام قهرمانی جهان را به دست آورم و پاداش‌هایی گرفتم که برایم تعجب‌آور بود!

او ادامه داد: سال‌ها تلاش کردم و سالیان زیادی طول کشید که به این جایگاه رسیدم.

کیانی با بیان اینکه شغل ما ورزش است، عنوان کرد: خیلی بد است که با چنین حقوق و پاداش‌هایی باید زندگی خود را پشت سر بگذاریم، در حالی که تنها درآمد ما از طریق همین ورزش است.

قهرمان تکواندوی جهان با اشاره به اینکه بالاترین مبلغ لیگ تکواندوی بانوان ایران ۵۰ میلیون تومان و واقعا خنده‌دار است، اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم که از طریق ورزش درآمد داشته باشیم اما اگر به زندگی ما طی سالیان گذشته نگاه کنید می‌بینید که هیچ آورده مالی از ورزش نداشته‌ایم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین