|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۳۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
رییس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: به عنوان هدیه به گروه هنر و تجربه، اعلام می کنم که از فردا سالن شماره دو سینمای فرهنگ را به گروه سینمای هنر و تجربه تقدیم می کنم.
حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه او قرار نیست استعفا دهد ، گفت : اگر صدبار هم استعفا بدهم آقای جنتی نمی پذیرد.

حجت الله ایوبی امشب در سخنانی در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر و پس از اهدای جوایز بخش هنر و تجربه گفت: از فردا (پنج شنبه 23 بهمن ) سالن شماره 2سینما فرهنگ به گروه سینمای هنر و تجربه اختصاص داده می شود.

وی گفت : خوشحالم که هنر و تجربه در 6 ماه به جایی رسید که امروز نتیجه آن را در جشنواره مشاهده می کنیم.

رییس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: به عنوان هدیه به گروه هنر و تجربه، اعلام می کنم که از فردا سالن شماره دو سینمای فرهنگ را به گروه سینمای هنر و تجربه تقدیم می کنم.

ایوبی سپس با اشاره به تلاش سینماگران در یکسال گذشته اظهار کرد: به رغم تمام تنگدستی ها و بی پولی ها، سینماگران هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و امروز با اخلاص جشنواره سی و سوم را به پایان رساندند.

'تشکر می کنم از سنیماگران که با سختی در یک سال گذشته فیلم ساختند و تشکر می کنم از دست اندرکاران جشنواره فجر، آقای رضاداد و مدیران جشنواره و سازمان سینمایی'.

وی با قدردانی از رسانه ها که از نظر او کمتر دیده می شوند ، گفت : باید از همه کسانی که بولتن نوشتند و از شنبه مطالب شان در دسترس است، تشکر کنم. امیدوارم دوستان اگر نقد می کنند، کتاب می نویسند، یا بولتن می نویسند، درست بنویسند. از این فیلم ها و سینماگران بهتر در کجای دنیا می توان سراغ گرفت؟ خودمان را مامور به نگران کردن دیگران نکنیم.

رییس سازمان سینمایی سپس با اشاره به شرایط فیلمسازی در سال آینده اظهار کرد: امسال سال کم پولی و بی پولی بود و سال دیگر هم معلوم نیست وضع بهتر باشد اما امیدوارم با هوش و تلاش سینماگران، سال 94 با حضور پیشکسوتان و جوانان مستعد، سال درخشانی برای سینما باشند.

ایوبی در پایان سخنانش تاکید کرد: در راه آمدن به مراسم، خیلی ها تماس گرفتند و پرسیدند بعد فجر چه می کنی ؟ گفتم خدمتی بالاتر از سینما ندارم که انجام بدهم. گفتم اهل استعفا دادن نیستم و اگر صد بار هم استعفا بدهم، آقای جنتی نمی پذیرد.

مراسم پایانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر هم اکنون با حضور سه تن از وزرای دولت یازدهم ، مشاور رییس جمهوری در امور فرهنگی ، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ، و جمعی از دست اندرکاران سینما و هنرمندان در برج میلاد تهران در حال برگزاری است .

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین