کد خبر: ۳۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
علیرضا رضاداد، دبیر سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر گفت: سینمای امروز ایران در آستانه یک تحول جدید است. این تحول ناشی از بلوغ و کمال است و نشانه بارز آن را می توان در اثر درخشانی که به نام نامی رسول اکرم مزین شده است ببینیم.
اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور هنرمندان، اهالی رسانه، مدیران و ... از ساعت 19:30 در برج میلاد آغاز شد. علیرضا رضاداد، دبیر این جشنواره اولین مسئولی بود که در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

رضاداد در ابتدای سخنرانی خود با بیان خیر مقدم به مهمانان و سینماگران گفت: مفتخریم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر در خدمت شما هستیم. مفتخریم که جشنواره را با نام پیامبر اعظم (ص) آغاز کردیم و فردا با نمایش فیلم «محمد رسول الله(ص)» برای جامعه منتقدین و اهالی رسانه این جشنواره 12 روزه را به پایان می بریم.

دبیر جشنواره فیلم فجر ادامه داد: امیدواریم سالی پر از برکت برای سینمای ایران و مردم عزیز پیش رو داشته باشیم. به حکم مسئولیت که برعهده داریم و وظیفه ای که داریم ناملایمات را به جان خود می‌خریم تا آرامش در سینمای ایران حاکم باشد. که حضرت حافظ فرموده است: غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل/ شاید که چو وا بینی خیر تو در این باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خدا را شکر می گوییم که ثمره این صبوری و آرامش برگزاری جشنواره ای باشکوه بود ولی نه در اندازه های قامت کشیده سینمای ایران. این جشنواره تلاش کرد تا بهانه ای باشد برای همدلی و همراهی با سینماگران سینمای ایران. سینمای امروز ایران در آستانه یک تحول جدید است. این تحول ناشی از بلوغ و کمال است و نشانه بارز آن را می توان در اثر درخشانی که به نام نامی رسول اکرم مزین شده است ببینیم.

رضاداد از هیئت داوران و مجیدی مجیدی به عنوان رئیس هیئت داوران تشکر کرد و گفت: جناب مجیدی علاوه بر پذیرش ریاست داوران جشنواره فضای جشنواره را با نام پیامبر عطرآگین کرد. امید می رود با حضور سینماگران مستعد که دست پرورده پیشکسوتان سینمای ایران هستند به فتح قله های فتح نشده بپردازیم.

دبیر این دوره از جشنواره با اشاره به همدلی و شکیبایی جمعی در برابر برخی ناملایمات، گفت: به جرات می توان گفت که سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی در پرتو همین تلاش و پایمردی  وبه مدد همین همدلی و صبوری توانسته است این راه سخت را طی کند.

رضا داد سخنانش را این‌گونه تمام کرد:آرزوی توفیق همگانی است که فرمود: سخن عشق نه آن ست که آید به زبان/ ساقیا می ده و کوتاه کن و این گفت و شنود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین