|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۷۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
به گفته رفیعی آب‌های جنوبی کشور به ویژه شرق دریای عمان طی ۵ روز آینده مواج و متلاطم همراه با افزایش طول موج گزارش شده است که فعالان دریایی و صیادان بایستی توجه داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام : جوی پایدار و آرام تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور، گفت: روز شنبه هفته آینده مناطقی از شمال غرب کشور هم بارش به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی را تجربه می‌کند.

 کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد و روزهای آتی پرداخت و گفت: تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود.

رفیعی افزود: روز شنبه هفته آینده مناطقی از شمال غرب کشور هم بارش به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی را تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: طی ۳ روز آینده وزش باد شدید در مناطق شرق و شمال شرق کشور به ویژه در منطقه زابل رخ می‌دهد که در بعضی ساعات همراه با خیزش گرد و خاک است.

به گفته رفیعی آب‌های جنوبی کشور به ویژه شرق دریای عمان طی ۵ روز آینده مواج و متلاطم همراه با افزایش طول موج گزارش شده است که فعالان دریایی و صیادان بایستی توجه داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی تشریج کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس همین شرایط را دارند.

همچنین بیشینه دمای امروز تهران با بک درجه کاهش نسبت به دیروز ۳۴ درجه است و  پایتخت آسمانی صاف دارد.

کمینه دمای تهران نیز  ۲۳ درجه بالای صفر گزارش شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: خنک ترین مرکز استان امروز با ۸ درجه بالای صفر شهرکرد گزارش شد و پس از آن اردبیل ۹ درجه و  زنجان دمای ۱۰ درجه را تجربه کردند.

وی تصریح کرد: خنک ترین منطقه در کشور مربوط به استان کرمان و لاله زار کرمان بوده است و دیزین بالا در استان البرز نیز با ۶ درجه گزارش شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی مناطقی مثل سربیشه در خراسان جنوبی، فریمان در خراسان رضوی دشت نمدان در استان فارس، فرودگاه اردبیل و شهرستانک نیز دمای ۷ درجه بالای صفر را تجربه کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین