|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۳۷۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
محل آتش سوزی در یک پاساژ سه طبقه که دارای ۲۵۰ باب مغازه و انباری با متراژهای کوچک و بزرگ بود روی داده بود که از زیرزمین تا طبقات بالایی حدود ۳۰ باب مغازه و انباری از ۴۰ تا ۱۰۰ درصد دچار سوختگی شده بود.

ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی سنگین در بازار آهنگران خبر داد و اعلام کرد: ۳۰ باب مغازه و انباری در این حادثه سوخت.

سید جلال ملکی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۰۲:۰۱ بامداد حادثه آتش سوزی پاساژی در بازار تهران به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران هفت ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی در یک پاساژ سه طبقه که دارای ۲۵۰ باب مغازه و انباری با متراژهای کوچک و بزرگ بود روی داده بود که از زیرزمین تا طبقات بالایی حدود ۳۰ باب مغازه و انباری از ۴۰ تا ۱۰۰ درصد دچار سوختگی شده بود.

ملکی ادامه داد: دود بسیار سنگینی در زیرزمین حبس شده بود و با سختی های فراوان آتش نشانان از چند طرف به آتش حمله ور شدند و موفق شدند این آتش سوزی گسترده را بدون مصدومیت مهار کنند.

وی تاکید کرد: موضوع ایمنی بازار تهران بسیار مهم و ضروری است و مالکان این گونه اماکن ضروری است اقدامات جدی انجام دهند و در این حادثه نیز شاهد خسارات نسبتا سنگینی همچون حوادث گذشته بودیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین