|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری - صنعتی ویژه کشور علاوه بر بازدید ازبخش های مختلف بندرگاه کیش و روند ساخت اسکله ها از چند طرح در حال ساخت نیز دیدن کرد.
اکبر ترکان که علی اصغر مونسان مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش وی را همراهی می کردند روز چهارشنبه از روند تکمیل پروژه ها در بندرگاه کیش بازدید کرد.

وی در بندرگاه کیش از مراحل احداث اسکله 35 هزار تنی و همچنین موج شکن شرقی که به منظور تخلیه و بارگیری مصالح در حال تعریض است بازدید کرد ، این موج شکن به منظور افزایش ظرفیت توسعه و مبادلات تجاری در منطقه شکل گرفته است .

وی همچنین از مجموعه گردشگری و هتل دریایی که نخستین هتل بر روی آب در خاورمیانه است نیز دیدن کرد ،این هتل دردو بخش دریایی وساحلی درحال ساخت است.

در بخش دریایی این هتل در فضایی به وسعت 60 هزار متر مربع ودر بخش ساحلی نیز در فضایی به وسعت 12 هزارمتر مربع با 130 اتاق و 330 تخت با سرمایه ای به میزان 650 میلیارد ریال در حال ساخت است .

این هتل در نیمه دوم سال 94 به بهره برداری خواهد رسید .

اکبر ترکان همچنین از خودرو برقی با قدرت موتور 95 اسب بخار که اخیرا در جزیره کیش رونمایی شده بود دیدن کرد .

این خودرو بدون هیجگونه الایندگی زیست محیطی با برق کار کرده و محصول یکی از شرکت های معتبر خودرو سازی جهان است و در راستای حفظ محیط زیست پاک توسط بخش خصوصی وارد جزیره کیش شده است .

باطری این خودرو تا هفت سال نیاز به تعویض 100 در صدی ندارد و بعد از آن تنها 30 درصد از میزان شارژ آن کاسته می شود.

این خودرو اخیرا در جزیره کیش رونمایی شده است .

مشاور رییس جمهور شب گذشته نیز از پارک مینا٫ آبنمای در حال احداث جنب مرکز همایشهای بین المللی کیش و خودروهای جدید فعال شده در ناوگان تاکسیرانی کیش دیدن کرد.

قرار است عصر امروز نیز دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری - صنعتی ویژه کشوراز چند طرح در حال ساخت در جزیره کیش نیز دیدن کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین